Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 مسی شبیه یک شکارچی است!

© REUTERS / Sergio Perez Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از انتقادات اخیری که از لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا شد، سزار منوتی به دفاع از ستارۀ آرجنتینی پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، سزار منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرجنتین که سابقه هدایت بارسلونا و اتلتیکو مادرید را هم در کارنامه دارد، از مثال جالبی برای دفاع از لیونل مسی استفاده کرده است.

تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تیاگو سیلوا و مسی؛ عاشق و معشوقی که می‌توانند در بارسا به هم برسند

او در گفتگویی با نشریه مارکای اسپانیا در این خصوص اظهار داشت:«مسی شبیه یک شکارچی است که هر روز 1000 کبک شکار می کند. روزی که 999 کبک شکار کرده باشد، می‌گویند که خوب نبوده است. نمی توانید انتظار داشته باشید که او همیشه مشکلات را حل کند. من بیشتر از او، نگران تیم هستم چون همیشه نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مسی تنها فردی باشد که مشکلات را حل می کند. در بارسلونا باید فرد دیگری خودش را نشان دهد».

سرمربی پیشین آرجنتین در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:«به ‌نظر می‌رسید که نیمار وارث لئو مسی در بارسا باشد اما او بعد از ترک این تیم هرگز نتوانست در سطح مشابه خود باشد. بارسا در حال تشکیل یک تیم ویژه بر اساس خط هافبک خود است. جایگزین اینیستا و ژاوی اصلا کار ساده ای نیست و زمان می‌برد. کیکه ستین تازه به تیم اضافه شده است و نباید انتظارات عجیب و غریبی از او داشته باشیم ستین تازه از راه رسیده و بارسلونا روند هماهنگی را طی می کند و به دنبال پیدا کردن قوی ترین نسخه اش بخصوص در خط میانی است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала