Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: درباره کرونا از افرادی که دانش دارند بپرسید، نه من!

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ واکنش جالبی نسبت به پرسشی درباره ویروس کرونا داشت و گفت باید از فردی که دانش کافی دارد در این باره سؤال شود، نه او.

به گزارش اسپوتنیکم، ویروس کرونا و گسترش آن در بسیاری از کشورهای جهان، مردم را نگران کرده و همه‌چیز را تحت‌تأثیر قرار داده، حتی رقابت‌های ورزشی و فوتبال در بالاترین سطح. در کنفرانس خبری پس از دیدار چلسی و لیورپول خبرنگاری از یورگن کلوپ درباره اینکه آیا نگرانی بابت شیوع این ویروس در باشگاه لیورپول دارد یا خیر، سؤال پرسید که واکنش سرمربی سرخ‌ها جالب بود.

فابینیو بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 2 لیورپول 0؛ دومین شکست متوالی برای لیورپول
سرمربی لیورپول در پاسخ به این پرسش اظهار داشت:«چیزی که من در زندگی دوست ندارم این است که از مربی فوتبال درباره یک مسئله خیلی جدی نظر بپرسند. من در این مورد نمی‌دانم. من واقعاً نمی‌دانم. اگر من هم از شما بپرسم، دقیقاً نظرتان همین است. بنابراین مهم نیست که افراد مشهور چه چیزی می‌گویند. ما باید درباره این چیزها به شیوه درست سؤال بپرسیم، نه از افرادی مثل من که دانش کافی ندارند. باید با افرادی صحبت کنید که دانش آن را دارند و به مردم بگویید که چه کاری انجام دهند که مناسب باشد. نه از یک مربی فوتبال. من درباره چیزهایی مثل سیاست یا ویروس کرونا نمی‌دانم».

شیوع گسترش ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان به یک معضل بزرگ مبدل شده است. فوتبال جهان نیز از این ناحیه بی‌تاثیر نیست. در روزهای پسین برنامه‌های فوتبالی در بسیاری از کشورها به همین دلیل یا به تعویق افتاده اند و یا هم بی‌حضور تماشاگران برگزار شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала