Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر هالند: لالیگا گزینۀ مناسبی برای پسرم است

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر ارلینگ هالند مدعی شده که لالیگا لیگ بسیار خوبی برای پسر اوست و همین موضوع رئال مادرید را بار دیگر به جذب ستاره نروژی امیدوار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «ا.اس» اسپانیا، رئال مادرید به یک گلزن تمام غیار نیاز دارد و ارلینگ هالند نروژی می تواند یکی از گزینه ها باشد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن در سال 2021 فقط 75 میلیون یوروست و با قیمتی معقول می تواند خلاء رونالدو را پر کند. جواهر نروژی در این فصل در ردبول سالزبورگ و دورتموند در 31 بازی مجموعا 4 گل زده است.

 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یووه رقیب رئال برای جذب هالند شد

آلف هالند پدر ارلینگ به احتمال پیوستن به رئال مادرید گفت:«ما را به 100 تیم مرتبط کرده اند ولی واضح است که لالیگا مقصد مناسبی برای ارلینگ خواهد بود. در لالیگا رئال، بارسا و تیم های بزرگی حضور دارند. از الان مطمئن نیستم این اتفاق رخ بدهد. چیزی که قرار است اتفاق بیفتد، اتفاق خواهد افتاد».

این بازیکن با روند فعلی با توجه به این که حداقل ده بازی در بوندسلیگا مانده و با توجه به این که دورتموند برای صعود از چمپیونزلیگ شانس دارد، می تواند به 60 گل برسد. رئال مادرید چه بخواهدچه نخواهد، جای خالی کریستیانو رونالدو را حس می کند. این مشکل جدیدی نیست اما حقیقت این است که کسی نیست که سالی 50 گل رونالدو را در ترکیب فعلی رئال جبران کند.

همه رئالی‌ها می‌دانند که تیمشان مشکل گلزنی دارد و به یک مهاجم نیاز است. وقتی که رونالدو به یوونتوس رفت، رئال در تاریخ لالیگا 42 گل بیش از بارسا زده بود اما در حال حاضر تعداد گلهای رئال فقط یک گل بیشتر است. هالند در این فصل در لیگ اتریش و آلمان مجموعا 25 گل زده در حالی که رونالدو در لیگ ایتالیا و تیمو ورنر در لیگ آلمان 21 گل زده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала