Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن قربانی ورود احتمالی نیمار

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا وارد معامله نیمار شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «اسپورت» اسپانیا، سران باشگاه بارسلونا همچنان وضعیت بازگشت دوباره نیمار را بررسی می‌کنند و این احتمال وجود دارد که گریزمان وارد این معامله بزرگ شود. کاتالانی‌ها هیچگاهی بازگشت نیمار را رد نکرده‌اند و حالا بار دیگر شایعات بازگشت احتمالی بیشتر شده است.

(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار اولویت بارسا است؛ با هر قیمتی + عکس

در تابستان گذشته باشگاه تلاش زیادی برای جذب نیمار انجام داد، اما موفق نبود. سران بارسلونا تمام جوانب مالی این معامله را بررسی می‌کنند و این احتمال وجود دارد که گریزمان یا عثمان دمبله وارد معامله شوند. پاریس هرگز یک فروشنده نبوده و مخصوصا زمانی که باشگاه مقابل بارسلونا باشد، اما بلوگرانا می‌خواهد با استفاده از دمبله یا گریزمان شرایط را برای این انتقال مهیا کند.

بیشتر اعضای هیئت مدیره می‌خواهند گریزمن وارد معامله نیمار شود تا باشگاه بتواند از این طریق حقوق‌ها را کنترل کند البته دمبله نیز گزینه دیگر است که تصمیم نهایی در دست مدیریت خواهد بود. بخشی خواهان بقای دمبله هستند چرا که بازیکن به علت مصدومیت نتوانسته خودش را نشان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала