Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونی اسطورۀ باشگاه منچستریونایتد است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر وین رونی
وین رونی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اودیون ایگالو پیش از دیدار امشب تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل دربی کانتی به تعریف و تمجید از وین رونی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، اودیون ایگالو، مهاجم شیاطین سرخ در خصوص رویایی با وین رونی اظهار داشت:«رونی یک اسطوره در منچستریونایتد است. همیشه در زمین تا آخرین لحظه برای پیروزی تیمش می‌جنگد. بازیکنی است که هرگز مشاهده نکرده‌ام در زمین تسلیم شود. کافی است کمی فضا در اختیار او قرار دهید تا در زمین تاثیرگذاری خود را نشان دهد. قطعأ حضور او در زمین اعتماد به نفس بازیکنان تیم دربی کانتی را افزایش خواهد داد و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد».

وین رونی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیام تبریکی رونی به کاپیتان جدید یونایتد+عکس

در همین حال، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید وین رونی اسطوره این تیم که در حال حاضر در دربی‌کانتی بازی می‌کند اگر واقعا بخواهد در آینده می‌تواند سرمربی شیاطین سرخ بشود. سولسشر در آستانه بازی امروز گفت:«اینکه رونی بتواند یک روز سرمربی یونایتد شود به این بستگی دارد که چقدر این شغل را جدی بگیرد و چقدر خواهان چنین پستی باشد. مربی‌گری کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد ولی بهترین شغل دنیا، یا بهتر است بگویم دومین شغل عالی دنیا بعد از فوتبالیست بودن است. من شک ندارم خیلی از مربی‌ها و فوتبالیست‌های سابق هستنند که دوست دارند صاحب شغل من باشند».

رونی که در فصل جاری از آمریکا به کشورش بازگشته و در حال حاضر بازیکن و کاپیتان دربی است امروز در مرحله پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف تیم سابقش یونایتد خواهد رفت. رونی در دوره سیزده ساله حضور در یونایتد برای این تیم 253 گل به ثمر رسانده و یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала