خریداری گسترده کاغذ تشناب؛ آسترالیایی‌ها برای چه آمادگی می‌گیرند؟

© Flickr / NCReedplayerخریداری گسترده کاغذ تشناب؛ آسترالیایی‌ها برای چه آمادگی می‌گیرند؟
خریداری گسترده کاغذ تشناب؛ آسترالیایی‌ها برای چه آمادگی می‌گیرند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این موضوع در شبکه‌های اجتماعی به طنز تبدیل شده است، در حالیکه سوپرمارکیت‌ها و تولیدکنندگان در تلاش بازگرداندن کاغذ تشناب به مغازه‌ها اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشندگان آسترالیا به‌طور گسترده کاغذ تشناب می‌خرند و به دلیل کمبود کاغذ تشناب در مغازه‌ها، تولیدکنندگان و سوپرمارکیت‌ها فروش آنرا محدود ساخته اند.

کمبود کاغذ تشناب به سوژه انترنتی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و یک روزنامه محلی در آسترالیا (NT News) یک شماره ویژه با ۹ صفحه اضافی نشر کرده که می‌توان آنر به عنوان کاغذ تشناب استفاده کرد.

میت ویلیامس، سردبیر این روزنامه در مصاحبه با روزنامه گاردین با اشاره به اینکه این شماره خوب فروخته شده است، گفته است: "در تمام جهان ما را به عنوان روزنامه‌یی که نیاز خوانندگان را می‌داند، می‌شناسند. باشندگان محلی شدیدا به کاغذ تشناب نیاز دارند، و ما از پیشکش آن خرسندیم".

شماری از کاربران انترنت، این موضوع را با شیوع اپیدمی کرونا ویروس ربط داده اند.

 

شرکت Kimberley-Clark مقدار تولیدات کاغذ تشناب در آسترالیا را افزایش داده است.

به تاریخ ۴ مارچ شبکه سوپرمارکیت‌های Woolworths اعلام کرد که فروش کاغذ تشناب را را محدود می‌سازد و پس از این یک خریدار نمی‌تواند بیشتر از چهار بسته کاغذ تشناب خریداری کند.

در توییتر هشتگ‌های #ToiletPaperEmergency و #ToiletPaperApocalypse ایجاد شده که کاربران با استفاده از آنها تصاویر و ویدیوهایی را نشر می‌کنند که در آن آسترالیایی‌ها به‌طور گسترده کاغذ تشناب خریداری می‌کنند و الماری‌های مغازه‌ها را خالی می‌کنند.

گفته می‌شود که در رستورانت آسترالیایی Gradueat از کاغذ تشناب به جای پول استفاده می‌شود.

شوخی‌های زیادی نیز در این مورد در شبکه‌های اجتماعی نشر شده است.

تا هنوز معلوم نیست که چرا آسترالیایی‌ها دست به چنین اقدام زده اند. چنانکه روزنامه گاردین نوشته است، با آغاز اپیدمی کرونا ویروس، مردم نیاز به استفاده از این مقدار کاغذ تشناب نخواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала