Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور راموس و پیکه در یک تیم

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevИгроки сборной Испании Жерар Пике и Серхио Рамос в товарищеском матче между сборными командами России и Испании
Игроки сборной Испании Жерар Пике и Серхио Рамос в товарищеском матче между сборными командами России и Испании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرجیو راموس و جرارد پیکه به تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های المپیک 2020، دعوت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، کشور جاپان در سال جاری میزبان رقابت‌های المپیک خواهد بود و رقابت‌های فوتبال از تاریخ 22 جون تا 8 اگست برگزار خواهد شد.

سرجیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راموس و آخرین ال‌کلاسیکو؛ آیا جدایی در راه است!

تیم‌های حاضر در این رقابت اجازه دارند تا 3 بازیکن بالاتر از سن 22، به تیم شان دعوت کنند و در فهرست ابتدایی تیم ملی اسپانیا نام‌های سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و جرارد پیکه مدافع با تجربه بارسلونا دیده می‌شود.

پیکه با توجه به خداحافظی از تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی 2018، شانس بیشتری نسبت به راموس که در سال جاری یورو را نیز پیشرو دارد، خواهد داشت.

در این فهرست به غیر از پیکه بازیکنانی از آکادمی لاماسیا و تیم بارسلونا حضور دارند و سرمربی تیم المپیکی اسپانیا از سرجی روبرتو، آلبا، فیرپو، بوسکتس، فاتی، اینیاکی پینا، دنی مورر، خورخه کوئینکا، الکس کویادو، ریکی پویگ و بازیکنانی چون کارلس پرز، اوریول بوسکتس، آبل رویز و مارک کوکوریا که سابقه بازی برای بارسلونا را دارند، نیز دعوت شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала