Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید فصل بعد چگونه خواهد بود ؟ تیم زیدان جذاب و جوان میشود

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید به فکر تشکیل یک تیم رویایی جوان در فصل آینده خواهد بود.

به گزارش اسپوتینک، بسیاری از بازیکنان نامدار و سرشناس رئال مادرید از جمله راموس، بنزما، مودریچ، بیل، کروس و مارسلو که در طی چند سال گذشته از ارکان های اصلی موفقیت های این تیم بودند، یا 30 ساله هستند یا بالای 30 سال سن دارند.

از همین رو باشگاه با جذب چند بازیکن جدید و بازگرداندن چند بازیکن جوانش که در سایر تیم ها توپ میزند، پروژه جدید و جوان سازی رئال مادرید را در دستور کار قرار داده است.

روزنامه آ اس از ترکیب آینده رئال مادرید رونمایی کرده است و مدعی است که رئال در فصل بعدی با بازگرداندن اشرف حیکمی 21 ساله از دورتمند برای جانشین کردن کارواخال و مارتین اودگارد جوان از سوسیداد تیمش را جوان خواهد کرد.

البته زیدان همین حالا به جای مارسلو در بسیاری از بازی ها از فرلاند مندی استفاده میکند. در خط میانی نیز درخشش ستاره جوان زیدان فده والورده باعث نیمکت نشینی کامل مودریچ شده است. همچنین وینیسیوس 19 ساله که یکی از وینگرهای آینده دار این تیم خواهد بود، اما بدون شک رئال به هیچ عنوان نمیخواهد شانس خرید کلیان امباپه را از دست بدهد. و به نظر میرسد خرید این مهاجم فرانسوی در تابستان یکی از اولویت های اصلی مدیران رئال خواهد بود.

البته رئال در پست مهاجم نوک هنوز مشکلات خودش را دارد. با توجه به سن بالای بنزما و جای نداشتن لوکا یوویچ در برنامه های تاکتیکی زیدان، خرید یک مهاجم نوک میتواند تیم آینده رئال را رویایی تر کند.

روزنامه آ اس میگوید، یکی از این گزینه ها ارلینگ هالند 19 ساله مهاجم نروژی تیم دروتمند است که عملکردش به اندازه ای خوب و فراگیر بوده که هر تیمی را برای خرید وسوسه کند.

سن کم هالند و توانایی فوق العاده بالای این بازیکن در گلزنی یکی از آن چیزهایی است که جز اهداف تیم زیدان خواهد بود. پس بدون شک میتواند نوک خط حمله این تیم را برای چندین سال بایگانی کند.

رئال میتواند با پرداخت بند فسخ قرارداد 75 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

البته رئال گزینه های جوان دیگری از جمله خسوس رینیر، یوویچ، آسنسیو، رودریگو و براهیم دیاس را نیز با خود خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала