Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه نانی به فرناندز؛ به سیتی نرو

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTELazio's forward from Portugal Luis Nani (R) celebrates after scoring a goal during the Italian Serie A football match between Lazio and Udinese at the Olympic Stadium in Rome on January 24, 2018
Lazio's forward from Portugal Luis Nani (R) celebrates after scoring a goal during the Italian Serie A football match between Lazio and Udinese at the Olympic Stadium in Rome on January 24, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز نانی، بازیکن اسبق منچستریونایتد به هموطنش توصیه کرده است که به منچسترسیتی نپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در نقل وانتقالات زمستانی برونو فرناندز را از اسپورتنیگ لیسبون با مبلغ 68 میلیون یورو به خدمت گرفت و این بازیکن در بازی‌هایی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته درخشان ظاهر شده است.

برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برونو فرناندز نفس تازه برای یونایتد

لوئیز نانی بازیکن سابق یونایتد در گفت‌وگویی امروز مدعی شد که وی به فرناندز گفته است که به سیتی نرود و به یونایتد بپیوندد.

نانی به گول دات کام در این مورد گفت:« در یورو 2016 وقتی با او بازی می کردم، کیفیت و پتانسیل زیادی را در برونو دیدم. آن زمان به او انگیزه دادم که کمی سخت‌تر تمرین کند زیرا این تنها چیزی بود که او در آن زمان به آن نیاز داشت تا بتواند در سطح بالایی در لیگ برتر، لالیگا یا لیگ دیگری رقابت کند. در آن زمان من به او گفتم بهترین تصمیم برای او رفتن به انگلیس است زیرا سبک بازی او به این لیگ خیلی همخوانی دارد. من گفتم منچسترسیتی را انتخاب نکند و به یونایتد برود. خوشحالم که او حالا در یونایتد نماینده پرتگال است.»

این در حالی‌ست که برخی رسانه‌ها مدعی اند که رونالدو نیز به برونو توصیه کرده بود تا به یونایتد برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала