Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در یک قدمی جذب رونالدو قرار داشتیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادواردو لوپز از مدیران سابق باشگاه دیپورتیوو لاکرونیا مدعی شد که آن‌ها در یک قدمی جذب رونالدو قرار داشتند، اما این معامله انجام نشد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در زمان حضور در اسپورتینگ لیسبون مورد توجه باشگاه‌های بزرگ چون آرسنال و یوونتوس قرار داشت، اما در نهایت راهی یونایتد شد و زیر نظر فرگوسن به بازیکن بزرگی مبدل شد.

Нападающий ФК Ювентуса Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК Милан Джанлуиджи Доннарумму в конце матча - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمادگی رونالدو و يوونتوس برای دربی ايتاليا+عكس

ادواردو لوپز از مدیران سابق دیپورتیوو لاکرونیا مدعی است که باشگاه اسپانیایی نیز این بازیکن را زیر نظر داشت، اما این انتقال صورت نگرفت.

لوپز در این مورد گفت:« من در آن زمان به پرتگال سفر کردم بودم تا بازی سابروسا را تماشا کنم، در آن بازی رونالدو را دیدم که بازی متوسطی می‌کرد، اما در جریان بازی حرکاتی انجام داد که توجه مرا جلب کرد و از بازیکن جوانی چون او بعید بود. وقتی برگشتم  با رییس باشگاه در مورد سابروسا حرف نزدم و از آن‌ها خواستم تا رونالدو را جذب کنیم. با مندز مدیر برنامه‌های رونالدو در تماس شدیم، اما رونالدو با یونایتد وارد مذاکره شده بود.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала