Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت شدید دورتموند و بایرن بر سر جذب مدافع پی‌اس‌جی+عکس

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند، بر سر جذب توماس مونير، مدافع بلجیمی پاریسن‌جرمن در تابستان رقابت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، توماس مونیر، مدافع بلجیمی پاریسن‌جرمن در پایان فصل قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد و در حال حاضر اجازه مذاکره با باشگاه دیگر را دارد، اما تا هنوز مشخص نیست که این بازیکن 28 ساله فصل آینده برای چه تیمی بازی خواهد کرد.

دو باشگاه بزرگ آلمان( بایرن مونیخ و دورتموند) شدیداً تلاش دارند تا این مدافع با تجربه را به صورت رایگان در پایان فصل به خدمت بگیرند.

باشگاه دورتموند می‌خواهد تا مونیر را جانشین اشرف حکیمی سازد، زیرا مدیران این باشگاه معتقد اند که این بازیکن پس از پایان قرارداد قرضی که دو سال اعتبار دارد به مادرید باز خواهد گشت.

سران بایرن هم می‌خواهند تا این مدافع در کنار بنیامین پاوارد برای باواریایی‌ها بازی کند، زیرا جوشوا کیمیچ در خط دفاع بازی نمی‌کند و فلیک از او در خط میانی استفاده می‌کند.

View this post on Instagram

🆕👟 @adidasfootball #Createdwithadidas

A post shared by Meunier Thomas 💏👨‍👩‍👦‍👦 (@thomas12meunier) on

این مدافع بلجیمی از زمان جدایی از کلوپ بروژ و پیوستن به باشگاه پاریسن‌جرمن، 120 بازی برای قهرمان فرانسه انجام داده است و یکی از ارکان اصلی تیم محسوب می‌شود.

مونیر در زمستان شدیداً مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت اما در پاریس ماند و در پایان فصل به صورت آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала