Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممنوعیت سلفی به‌خاطر کرونا در فوتبال بلجیم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال بلجیم Russia World Cup Belgium Training
تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ فوتبال بلجیم به دلیل "کروناویروس" سلفی و عکس‌های بازیکنان را ممنوع می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است سلفی و عکس بازیکنان در لیگ فوتبال بلجیم به دلیل ویروس کرونا ممنوع اعلام شود. سایر اقدامات شامل ممنوعیت خبرنگاران از مصاحبه از یک متری بازیکنان است، در حالی که به خود بازیکنان گفته شده که از تماس غیر ضروری جلوگیری کنند.

لیگ فوتبال بلجیم (جوپیلر پرو لیگ) این پنجشنبه یکسری اقدامات را برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس اتخاذ کرد که شامل ممنوعیت حضور بازیکنان برای سلفی‌ها و امضاء تصاویر است.

"تماس با بازیکنان در حال حاضر مطلوب نیست. بنابراین ما از هواداران می‌خواهیم که در این دوره از عکس‌ها با دست‌های خود شان و از بازیکنان پیراهن درخواست نکنند."

وی تصریح کرد: "وضعیت کنونی نیاز به توجه ویژه و ردیابی دارد اما نیازی به وحشت نیست." اقدامات پرو لیگ برای مهار شیوع بیماری به دنبال توصیه‌های خدمات بهداشتی فدرال بلجیم انجام شده است."

البته همچنین از هواداران خواسته در صورت احساس بیماری آخر هفته در بازی‌ها نروند، در حالی که از بازیکنان خواسته شده از "تماس مستقیم غیرضروری تا حد امکان" خودداری کنند، به این معنی که سلام و احوالپرسی مانند دست و لرز و آغوش در ابتدا و پایان با این حال، به نظر می‌رسد هیچ یک از بازی‌های این آخر هفته به حالت تعلیق در نیامده و یا دستور داده نشده که پشت درهای بسته بازی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала