Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: من را بخاطر فلسلفه ام به بارسا آوردند، از والورده بیشتر میمانم

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است وی را بخاطر سبک و فلسفه فوتبالی که دارند، به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در گفتگو با  ال پریودیکوی اسپانیا گفته وی میتواند بیشتر از والورده در بارسلونا مربگیری کند، چون وی صاحب سبک است.

وی در این مصاحبه در خصوص ارتباطش با والورده و بازیکنان تیمش نیز صحبت کرده است.

ستین در خصوص جایگاه کنونی اش گفت: مربیان قبلی که در بارسلونا کار میکردند به شکلی با بارسا ارتباط داشتند، اما من را به خاطر فلسفه و سبکی که دارم به بارسلونا آورده اند.

بله این را شنیده ام که خیلی ها گفته اند که من نمیتوانم سرمربی بارسا باشم اما چرا ؟ باید وضعیت را تحلیل کنید و سبک کاری من را ببینید که چه است. من فکر میکنم سبک مربیگیری من خیلی نزدیک و شبیه بارسا است.

به طور مثال اگر فردا ایبار با من تماس بگیرد برای مربیگری، من نمیتوانم کارهایی که مندلیبار آنجا انجام میدهد را پیاده کنم، چون ذهنیت من با آنها یکی نیست.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در ادامه در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد، با والورده ارتباط دارد گفت: نه. پس از اخراج او و آمدن من هیچ ارتباطی با او نداشته ام. البته همیشه کسانی که یک تجربه را داشته اند میتوانند کمک زیادی بکنند، اما من ترجیح دادم به کار خودم تمرکز کنم.

در پایان نیز از ستین پرسیده شد، آیا راست است که شما با بعضی از بازیکنان بارسلونا مشکل دارید ؟

او در پاسخ گفت: نه . این برای اولین بار است که این حرف را میشنوم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала