افشای دلیل فرار همسر حاکم دبی

© AP Photo / Martin Dokoupilافشای دلیل فرار همسر حاکم دبی
افشای دلیل فرار همسر حاکم دبی    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر فراری حاکم دبی دلیل اصلی فرار خود با بکس مملو از پول را توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail "شاهزاده هیا" همسر فراری شیخ محمد بن رشید حاکم دبی که با فرزندان خود و چمدانی مملو از پول ها از دبی فرار کرده بود، دلیل اصلی فرارش را فاش کرد.

وی گفته است که همسرش قصد داشت  جلیله دختر 11 ساله شان را به عقد نکاح  محمد بن سلمان؛  ولیعهد عربستان سعودی درآورد.

 خاطرنشان می شود که محمد بن رشید اظهارات همسر فراری خود را رد نموده است. به گفته وی، هیچ یک از فرزندانش در آن سن ازدواج نکرده و یا وادار به ازدواج نشده است. حاکم دبی گفت: " در خانواده وی هیچ ازدواج اجباری صورت نگرفته است. این کاری نیست که پدر بتواند با دخترانش در این سن انجام می دهد."

رسانه انگلیسی جزئیات فرار همسر حاکم دبی به لندن را فاش کرد - اسپوتنیک افغانستان
رسانه انگلیسی جزئیات فرار همسر حاکم دبی به لندن را فاش کرد

 یادآوری می‌کنیم که "هیا" بنت الحسین، شاهزاده اردنی (دختر ملک حسین و خواهر ناتنی ملک عبدالله پادشاه اردن) از همسر خود شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی، جدا شده و با دو فرزند خود که هفت و ۱۱ سال دارند، سال گذشته از امارات فرار کرد. ابتدا گفته شد  که وی با کمک یک دیپلمات آلمانی به این کشور گریخت.شاهزاده خانم 31 میلیون پوند (حدود 39 میلیون دالر) پول را از امارات به آلمان برده است.

این اتفاق یک سال پس از آن روی می‌دهد که شاهزاده لطیفه، یکی از فرزندان محمد بن راشد آل مکتوم نیز از دبی فرار کرد. این شاهزاده در سواحل گوآ در هند ناپدید شد و بعدا مشخص شد که در یک قایق تفریحی مخفی شده است. با این حال، لطیفه بعدا بازداشت و به امارات بازگردانده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала