روسیه به ناتو درباره عواقب برگزاری رزمایش در نزدیکی مرز این کشور هشدار داد

© AP Photo / Soeren Stacheروسیه به ناتو درباره عواقب برگزاری رزمایش در نزدیکی مرز این کشور هشدار داد
روسیه به ناتو درباره عواقب برگزاری رزمایش در نزدیکی مرز این کشور هشدار داد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه با انتقاد از سیاست‌های خصمانه پیمان ناتو در قبال روسیه هشدار داد که ناتو باید به پیامدهای برگزاری رزمایش در مجاورت روسیه فکر کند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه در پاسخ به سوال رسانه‌ها در مورد برنامه ناتو برای برگزاری رزمایش در نزدیکی مرزهای روسیه اظهار کرد: درماه‌های اپریل و می سال 2020 در چند کشور در نزدیکی مرزهای غربی روسیه،رزمایش ناتو با عنوان «دفندر یوروپ-2020» برگزار می شود.

 پیمان ناتو حمله به روسیه را تمرین می کند  - اسپوتنیک افغانستان
پیمان ناتو حمله به روسیه را تمرین می کند

وی افزود: در این رزمایش علاوه بر نیروهای کشورهای اروپایی عضو ناتو، 20 هزار نیروی نظامی امریکا و ده‌ها هزار ادوات جنگی شرکت می‌کنند که بزرگترین رزمایش پس از پایان جنگ سرد است.

زاخارووا در ادامه سخنان خود گفت که آنها (مقامهای امریکا و کشورهای غربی) نمی‌توانند با فشار سیاست های روسیه را تغییر دهند. در تاریخ روسیه افراد زیادی بودند که این کشور را تهدید می‌کردند و در برابر آن قدرت نمایی می‌کردند.

وی گفت: بدیهی است که در برنامه ریزی‌های نظامی خود، مقاصد خصمانه امریکا و ناتو را در نظر خواهیم گرفت. به سران ناتو توصیه می‌کنیم به پیامدهای اقدامات خصمانه خود که فقط تنش های بین المللی را افزایش می‌دهد، فکر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала