Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند می‌تواند جانشین مسی و رونالدو شود

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است که ارلینگ هالند، توانایی رسیدن به سطح مسی و رونالدو را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشتر از ده سال است که بر فوتبال دنیا حکمروایی دارند و افتخارات زیادی کمایی کرده اند، اما هر دو بازیکن به خداحافظی از فوتبال نزدیک اند و روزی مجبور خواهند شد تا کفش‌های شان را بیآویزند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پدر هالند: لالیگا گزینۀ مناسبی برای پسرم است

برخی‌ها معتقد اند که این دو بازیکن جایگزین ندارند و کسی حتی به سطح آن‌ها نزدیک نیست، اما دیمیتار برباتوف متعقد است که ارلینگ هالند می‌تواند جانشین مسی و رونالدو شود.

برباتوف به بت‌فیر در این مورد گفت:« هالند بازی مهیج و زیبا به نمایش می‌گذارد و من فکر می‌کنم او می‌تواند جانشین مسی و رونالدو شود، من امباپه را نیز دوست دارم و می‌دانم او هم به همین سطح نزدیک است. امباپه مدافعان را سرگرم می‌کند و خودش گولزنی می‌کند. امیدوارم این بازیکنان سالم بمانند و در سطح بالایی بدرخشند.»

برباتوف از تصمیم هالند برای پیوستن به دورتموند نیز دفاع کرد و مدعی شد که او تصمیم درستی گرفته است.

برباتوف افزود:« او به تازگی به دورتموند پیوسته است و من فکر نمی‌کنم که او به باشگاه دیگری منتقل شود. فکر می کنم او در جای مناسب است. شما می توانید ببینید که او چگونه در حال بهبود است ، پاس گول می‌دهد، گول می زند و به تیم کمک می کند.»

این در حالی‌ست که رئال مادرید و منچستریونایتد همچنان به دنبال این بازیکن هستند و اگر دورتموند حاضر به فروش او نشود، مبلغ فسخ قراردادش را خواهند پرداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала