کابلوف: اگر کابل بخواهد، روسیه می تواند به این کشور نیرو بفرستد

© Sputnik / Alexander Natruskim /  مراجعه به بانک تصاویر کابلوف: اگر کابل بخواهد، روسیه می تواند به این کشور نیرو بفرستد
کابلوف: اگر کابل بخواهد، روسیه می تواند به این کشور نیرو بفرستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان گفته است، که اگر حکومت افغانستان بخواهد، مسکو می‌تواند برای مبارزه با تروریزم به این کشور نیرو بفرستد.
کابلوف: ممکن داعش توافق میان امریکا و طالبان را برهم بزند - اسپوتنیک افغانستان
کابلوف: ممکن داعش توافق میان امریکا و طالبان را برهم بزند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فدرال، ضمیر کابلوف نماینده ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه برای افغانستان، مدیر گروه دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه گفته است، که اگر حکومت افغانستان بخواهد، مسکو می‌تواند برای مبارزه با تروریزم به این کشور نیرو بفرستد.

اما تاکنون هیچ تأیید رسمی درباره آنچه کابلوف گفته است، در دست نیست.
بر اساس گزارش این خبرگزاری، کابلوف اما تأکید کرده است، که نخست لازم است منتظر نتیجه گفت‌وگوهای میان‌ افغانستانی برای تشکیل حکومت ایتلافی باشیم که نماینده منافع همه مردم افغانستان باشد.
فرستاده ویژه روسیه برای افغانستان گفته است، که در پیوند به مبارزه با تروریزم و کمک‌ نظامی به افغانستان، مسکو منتظر یک حکومت عادی در کابل است و با آن درباره کمک نظامی صحبت خواهد کرد.
وی در پیوند به فرستادن سرباز به افغانستان افزوده است:- "ما نیت خوب خود را تحمیل نمی‌کنیم، اما وقتی مودبانه از ما درخواست شود، ما آماده‌ایم این کار را انجام دهیم. شرایط کمک توسط رهبری روسیه تعیین خواهد شد".

یادآوری می کنیم، که توافق نامه صلح میان امریکا و طالبان به تاریخ 29 فیبروری مطابق به 10 حوت، پس از حدود 18 ماه مذاکره در حضور نمایندگان نزیک به 30 کشور جهان در دوحه قطر امضا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала