توصیه جالب همسر شاهزاده انگلیس برای حفاظت از خود در برابر هرگونه میکروب

© AP Photo / Ben Curtis توصیه جالب همسر شاهزاده انگلیس برای حفاظت از خود در برابر هرگونه میکروب
 توصیه جالب همسر شاهزاده انگلیس برای حفاظت از خود در برابر هرگونه میکروب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عروس خاندان سلطنتی انگلیس روش منحصر به فرد خود را در مورد این‌که چگونه در هواپیما خود را در برابر هرگونه میکروب و ویروس محافظت نمود؛ به دیگران نیز توصیه نمود.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Star مگان مارکل، مدل سابق آمریکایی و همسر هری؛ شاهزاده خانواده سلطنتی انگلیس می‌گوید، برای کاهش خطر ابتلا به بیماری؛ هنگام سفر با هواپیما بهتر است با پماد نئوسپورین و سائر مرهم های ضد عفونی کننده داخل بینی را چرب نمود.

 این مسأله مهم است زیرا زمانی که پوست خشک می‌شود، میکروبها از طریق ترک های جلد وارد بدن می شوند، استفاده از مرهم نئوسپورین حفاظت دربرابر میکروب و ویروس ها را دوچند افزایش می‌دهد. وی خاطرنشان کرد که این مشورت را زمانی بازیگر آمریکایی لئوناردو دی کاپریو به او داده بود.

 

عروس و شاهزاده  خانواده سلطنتی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
منفعت مگان مارکل برای خانواده سلطنی انگلیس

یادآوری می‌کنیم که پیش ازاین عروس خانواده سلطنتی انگلیس درپاسخ به اینکه چرا او و همسرش هری شاهزاده خانواده انگلیس بیشتر مورد انتقاد قرار می‌گیرند ابراز داشت که همه این انتقاد ها نسبت به او و همسرش از روی حسادت صورت می‌گیرد.

شاهزاده هری (نواسه ملکه بریتانیا) و همسر مشهورش "مگان مارکل" با خبر جدایی خود از خانواده سلطنتی و استعفا از انجام وظایف پادشاهی خبرساز شده و خانواده سلطنتی را به لرزه انداختند.

هری و مگان، دوشس ساسکس در آغاز ماه جنوری با انتشار بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، اعلام کردند «با هدف ایجاد استقلال مالی، از مقام‌های خود به عنوان اعضای ارشد خانواده سلطنتی کناره گیری می‌کنند». توافق شده است که این زوج بعد از 31 مارچ رسماً انجام هرگونه وظیفه سلطنتی را متوقف کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала