اثرات کرونا تا آخر عمر باقی می ماند

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر واکسن کرونا ویروس
واکسن کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان دانشگاه ووهان بعد از یک سلسله تحقیقات به این نتیجه رسیدند که کرونا ویروس بسیار خطرناک تر می باشد از آنچه که قبلاً تصور می کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازGlobal Times، بعد از مطالعه بدن کسانی که ناشی از کرونا جان داده اند، کووید-19 نشان داد که این ویروس باعث آسیب جبران ناپذیری به شُشها و سیستم ایمنی بدن می شود. حتی اگر مریض معالجه هم شود، آسیب به بافت شُش تا ابد با او باقی خواهد ماند. یکی از عارضه احتمالی، نفس تنگی است.

عربستان سعودی برای مقابله با کرونا ولایت شیعه نشین «قطیف» را قرنطینه کرد - اسپوتنیک افغانستان
عربستان سعودی برای مقابله با کرونا ولایت شیعه نشین «قطیف» را قرنطینه کرد

پنگ ژیونگ کارمند شفاخانه ژون ژنان گفت: "تأثیر کووید-19 بر روی بدن انسان شبیه به ترکیبی از عفونت های حاد تنفسی ویروسی (به طور خاص سندرم حاد سارس و ایدز است)، زیرا هم به شش ها و هم به سیستم ایمنی بدن آسیب می رساند.

دکتر پنگ اندکی پس از انتشار مقاله توسط لیو لیانگ، داکتر کالج طب تونگ جی در دانشگاه علوم و تکنالوژی هوآژونگ، اظهار نظر خود را ارائه داد. تیم لیانگ کالبد شکافی از نه بیمار کرونا ویروس را که در فبروری درگذشتند انجام دادند.

دکتر پنگ گفت: «نتایج مطالعه جسد مریضان را که لیو به اشتراک گذاشته است به من الهام دادند. بر اساس نتایج آنها، معتقدم اکنون مهمترین اقدام در مرحله اولیه مریضی برای محافظت از شش های مریضان استفاده از فیبروز غیر قابل برگشت است.

بر اساس مجله طب Lancet، امسال، سی تی اسکن 81 مریض مبتلا به کرونا ویروس در ووهان نشان داد "ظهور تغییرات بینابینی حاکی از پیشرفت فیبروز است".

در حال حاضر بیش از 95 هزار نفر آلودگی به ویروس جدید در جهان تأیید شده است. بیش از 3 هزار نفر در اثر کووید-19 جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала