داکتر عبدالله به خلیلزاد: مصلحت این است که دیگر مصلحت نکنیم

© فیسبوک داکتر عبدالله داکتر عبدالله به خلیلزاد: مصلحت این است که دیگر مصلحت نکنیم
داکتر عبدالله به خلیلزاد: مصلحت این است که دیگر مصلحت نکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مذاکره فرستاده ویژه امریکا در سپیدار بی نتیجه پایان یافت و هیات مذاکره کننده دوباره به ارگ رفت.
عبدالله عبدالله  - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله: موضع قبلی من مبنی بر نپذیرفتن نتایج انتخابات تغییر نکرده

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع از نشست امروز دسته انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری داکتر عبدالله عبدالله با زلمی خلیزاد فرستاده ویژه امریکا چنین خبر می دهد، که خلیلزاد خطاب به عبدالله گفته ما با اشرف غنی صحبت کردیم و او گفته 40 در صد کابینه را به تیم ثبات میدهد و پیش از اینکه عبدالله حرفی بگوید، صلاح‌الدین_ربانی گفته که 90 درصد کابینه را هم وعده کند اجازه نمی دهیم تقلب نهادینه شود. آخرین حرف و خواست ما باطل شدن نتیجه تقلبی و لغو مراسم تحلیف غنی است و نتایج باید بر اساس آرای بایومتریک شده و بی اعتبار شدن آرای پس از روز انتخابات باشد.

خلیلزاد گفته شما خیلی تند می روید اوضاع افغانستان بحرانی است و باید با خودگذری و بردباری نقش خود را ادا کنید. صلاح الدین گفته، ما در سه انتخابات گذشته خودگذری کردیم، آسیاب اگر از پدر اشرف غنی هم باشد به نوبت است. اینبار نوبت غنی است.

خلیلزاد با او تند تر سخن گفته و او هم گفته اگر کسی به ما زور بگوید ما هم یاد داریم چگونه در مقابل زورگویی بایستیم.

خلیلزاد برای آخرین بار از عبدالله پرسیده نظر خودت چیست. عبدالله هم گفته ما هم با تیم خود فیصله کرده ایم، که مصلحت اینست که دیگر مصلحت نکنیم و خلیلزاد هم بعد از شنیدن این حرف با سفیر امریکا از سپیدار بیرون شده است.

در همین حال، قرار است فردا محمد اشرف غنی و داکتر عبدالله هر به طور جداگانه مراسم تحلیف به عنوان رئیس جمهور آینده افغانستان را برگزار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала