شمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا به ۴۷۰ نفر رسید

© REUTERS / China Dailyشمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا به ۴۷۰ نفر رسید
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا به ۴۷۰ نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های امریکایی از رسیدن شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۴۷۰ نفر در این کشور خبر دادند.
افزایش جان باختگان بیماران ویروس کرونا در ایتالیا به 366 نفر  - اسپوتنیک افغانستان
افزایش جان باختگان بیماران ویروس کرونا در ایتالیا به 366 نفر

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مقام های امریکایی روز یکشنبه اعلام کردند، که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۴۷۰ نفر رسیده است.

همچنین ایالت کالیفرنیا اعلام کرد، که مبتلایان به کرونا در این ایالت به ۱۰۵ رسیده‌اند.

این در حالی است، که بنا به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، شیوع ویروس مرگبار کرونا در ایالات متحده آمریکا بسیار بدتر از آنچه مقام‌های این کشور مدعی هستند، خواهد بود. مجموعه‌ای از اسناد درزکرده نشان می‌دهد، احتمالاً ۴۸۰ هزار امریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد و ۴.۸ میلیون نفر نیز بستری خواهند شد.

آخرین گزارش‌های حاکی از شیوع ویروس کرونا در جهان حاکی از آن است که بیش از یکصد هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

یادآوری می کنیم، که به تاریخ ۳۱ دسمبر سال ۲۰۱۹ مقام های چینایی از گسترش سینه بغل ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور در ولایت هوبئی به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. متخصصان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند - این یک ویروس جدید است.

تا اکنون شمار مبتلایان در سرزمین اصلی این ویروس (چین) از ۸۰.۶ هزار نفر فراتر رفته، ۳۰۹۷ نفر جان باخته اند، بیش از ۵۷ هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی ۳۳۵ نفر در بیرون از چین تا اکنون جان خود را در اثر مبتلا شدن به این بیماری از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала