مودی به مناسب هشتم مارچ، صفحات اجتماعی اش را به زنان واگذار کرد

© AP Photo / Saurabh Dasمودی به مناسب هشتم مارچ، صفحات اجتماعی اش را به زنان واگذار کرد
مودی به مناسب هشتم مارچ، صفحات اجتماعی اش را به زنان واگذار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست‌وزیر هند به مناسبت روز جهانی زن، صفحات اجتماعی اش را برای یک روز به زنان کشور واگذار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، صفحات اجتماعی خود را به احترام روز جهانی زن 8 مارچ به مدت یک روز به زنان کشورش تحویل داد. وی در صفحه توییتر اش این موضوع را اعلام کرد.

وی نوشته است: « روز جهانی زن تبریک می‌گوییم! ما از روح و دستاوردهای ناری شاکتی استقبال می‌کنیم (به اصطلاح هندو که از زبان سانسکریا به عنوان قدرت خلاق زن، انرژی معنی می‌دهد) همانطور که چند روز پیش گفتم، من از سیستم خارج می‌شوم (از صفحات اجتماعی). از این روز، هفت زن منتخب تجربیات زندگی خود را به در صفحات من اشتراک می‌گذارند و از طریق آنها با شما ارتباط برقرار می‌کنند».

پیش از این، نخست‌وزیر هند گفته بود که او آماده است صفحات اجتماعی اش را به زنان «الهام بخش» واگذار کند، او همچنان خواستار گزارش از زنان شایسته و برجسته شد و به هفت نامزد این فرصت داده شد که در باره خود شان صحبت کنند و از طرف صفحات آقای مودی ایده‌های خود را ارائه کنند.

«سنیها موهاندوس» بنیانگذار فود بانک ایندیا که هدفش جمع‌آوری مواد غذایی از نیکوکاران و توزیع آن به افراد نیازمند است، اولین بانو هندی بود که صبح امروز از طریق توییتر نخست‌وزیر هند با مخاطبان ارتباط برقرار کرد. این برنامه از کسانی که می‌خواهند کمک کنند، مواد غذایی را عمدتاً به صورت غلات، لوبیا، روغن نباتی، ادویه جات پذیرفته و آنها را از طریق شبکه‌ای از موسسات دولتی توزیع می‌کند: به مدارس در مناطق فقیرنشین، پناهگاه ها، درمانگاه های سالمندان و غیره.

وی نوشت: «من می‌خواهم كه هموطنانم به ویژه زنان را تشویق كنم كه به من پاسخ دهند و به من بپیوندند. من از همه می‌خواهم كه حداقل یك شخص نیازمند را تغذیه كنند و در ایجاد سیاره‌ای عاری از گرسنگی مشاركت كنند».

صفحات اجتماعی نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند یکی از محبوب ترین صفحات اجتماعی جهان به شمار می‌رود، وی 53.3 میلیون دنبال کننده در توییتر، 44 میلیون در فیس‌بوک و 35.2 میلیون نفر در اینستاگرام دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала