راکت اسكندر پاسخ محکم روسیه به ناتو

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر راکت اسكندر پاسخ محکم روسیه به ناتو
راکت اسكندر پاسخ محکم روسیه به ناتو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پرسنل قوای بحری روسیه حملات راکتی فرضی سیستم عملیات-تاکتیکی "اسکندر" را انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اینترفاکس، به گفته رومان مارتوف سخنگوی قوای بحیره بالتیک روسیه، دستگاه های راکت اسکندر مخفیانه به منطقه موقعیت تعیین شده اعزام و سنگر گرفتند، سپس پرتاب های جمعی و انفرادی الکترونیکی را بر اهداف انجام دادیم.

Iskander-M tactical ballistic missiles - اسپوتنیک افغانستان
راکت اسکاندر روسی ناتو را تهدید میکند
 

اهداف فرضی تاسیسات مانند میدان هوایی، مراکز دفاعی و قومانده و همچنین دستگاه های راکتی بودند.علاوه بر این، در محاسبات سیستم اسکندر اثرات نوری و آلودگی کیمیایی منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این مانورها شامل بیش از 100 سرباز و همچنین حدود 20 دستگاه تجهیزات مختلف نظامی بودند.

این دوره از مسابقات بر اساس شرایط آماده سازی ناتو برای تمرینات Defender Europe 2020 برگزار می شود، که از 20 اپریل تا 20 ماه می در ده کشور اروپایی از جمله در کشورهای بالتیک برگزار می شود.

در این مانور نظامی 20 هزار پرسنل نظامی امریکایی و 17 هزار پرسنل از دیگر كشورهای اتحادیه ناتو حضور خواهند داشت. این بزرگترین مانور نظامی در طی 25 سال گذشته و انتقال سربازان امریکایی به اروپا است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در 7 مارچ اظهار داشت: مسکو این مانورها را در ساختار نظامی خود مد نظر می گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала