Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی بارسلونا - ناپولی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد

© AFP 2023 / Janvier SorianoЗащитник фк "Реал Мадрид" Серхио Рамос пробивает в ворота "Барселоны"
Защитник фк Реал Мадрид Серхио Рамос пробивает в ворота Барселоны - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی دو تیم بارسلونا و ناپولی ممکن است پشت درهای بسته برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «مارکا»، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی، جرارد فیگوراس، وزیر ورزش دولت کاتالان خواستار برگزاری این بازی پشت درهای بسته شد.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید قرار داد با مسی

فیگوراس در گفتگو با رادیو کاتالونیا اعلام کرد:«در حال حاضر، این فقط یک فکر است و تصمیمی گرفته نشده است. باید با مسئولان باشگاه بارسلونا در این مورد صحبت کنیم. امروز یا فردا با مسئولان باشگاه صحبت خواهیم کرد اما عقل سلیم می گوید این بازی باید پشت درهای بسته برگزار شود. باید پروتکل ها و توصیه های بهداشتی رعایت شوند».

بارسلونا چهارشنبه هفته بعد از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان ناپولی است. دیداری که بسیار حساس است و بارسا پس از تساوی 1-1 بازی رفت با یک تساوی بدون گل هم راهی دور بعد خواهد شد اما این بازی ممکن است بدون تماشاگر برگزار شود. علت، ترس از شیوع ویروس کروناست که در ایتالیا قربانیان زیادی گرفته و در اسپانیا نیز روز به روز بر تعداد مبتلایان به این ویروس افزوده می شود.

در این میان به صورت رسمی اعلام شده که بازی والنسیا و آتلانتا در لیگ قهرمانان اروپا و ختافه و اینتر در لیگ اروپا بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала