Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: این باخت ممکن است به قیمت از دست‌دادن لالیگا تمام شود

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو
کاسمیرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسمیرو می‌گوید شکست رئال مادرید برابر رئال بتیس می‌تواند به قیمت از دست دادن قهرمانی در لالیگا منجر شود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از پیروزی در ال‌کلاسیکو، شب گذشته با شکست 2 بر 1 برابر رئال بتیس 2 امتیاز از بارسلونای صدرنشین عقب افتادند.

تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال بتیس 2 – رئال مادرید 1؛ کشهکانی‌ها صدر را تقدیم بارسلونا کردند + خلاصه بازی

هافبک برازیلی پس از بازی با ابراز ناراحتی از این نتیجه به دست آمده به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:«آنها تیم برتر بودند و بهتر بازی کردند. هیچ بهانه‌ای در کار نیست و فوتبال همین است. در لالیگا هر بازی سخت است. برای قهرمانی در لیگ باید در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم اما در این بازی خوب نبودیم. باید به تلاشمان ادامه دهیم. نتوانستیم مانند بازی برابر بارسلونا عمل کنیم».

او در ادامه صحبت‌هایش در این خصوص افزود:«باید به تلاش ادامه بدهیم. در سطح خودمان نبودیم. مثل بازی با بارسا نبودیم. ما هم انسان هستیم اما ممکن است این بازی به قیمت از دست رفتن لالیگا تمام شود. حالا باید به بازی با ایبار فکر کنیم. ما هم انسان هستیم اما این شکست می‌تواند به قیمت از دست دادن لالیگا تمام شود. باید به فکر بازی برابر ایبار باشیم».

مادرید با این شکست 56 امتیازی باقی ماند و بارسا با پیروزی شنبه شب که 58 امتیازی شده بود صدرنشین جدید لالیگا لقب گرفت. بتیس هم با این برد ارزشمند 33 امتیازی شد و تا رده دوازدهم صعود کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала