Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا و رکورد منفی 7 باخت در یک فصل

© REUTERS / Phil NobleТренер команды "Манчестер Сити" Хосеп Гвардиола на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی رکوردهای ضعیفی در بازی با یونایتد از خود به جای گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، شکست منچسترسیتی برابر منچستریونایتد در داربی شهر منچستر، هفتمین شکست تیم گواردیولا محسوب می‌شود. تاکنون سابقه نداشت که تیم تحت هدایت این مربی هفت بار در لیگ برتر شکست بخورد. سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها نه فقط بازنده دوئل با اوله گونار سولسشر، همتای نروژی اش شد، بلکه به یکسری رکورد های منفی هم رسید.

منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
دبل شیاطین سرخ در دو دربی فصل

بر اساس آماری که دیلی میل ارائه کرد، هفتمین باخت خود را در یک فصل فوتبال کسب کرد. رقمی که تاکنون در دوران مربیگری پپ در تیم های قبلی‌اش (بارسلونا و بایرن مونیخ) و منچسترسیتی در 4 سال گذشته سابقه نداشت. زیرا بیشترین تعداد باخت وی در قامت مربی 6 شکست در کل یک فصل بود. اخت های فصل جاری پپ در لیگ برتر انگلیس از هفته پنجم آغاز شد که 3 بر 2 در زمین نوریچ سیتی شکست خورد.

در هفته هشتم این تیم در حالیکه میزبان ولورهامپتون بود، 2 بر صفر تسلیم شد. در هفته دوازدهم نیز 3 بر یک باخت در آنفیلد را تجربه کرد. در هفته شانزدهم و دربی شهر منچستر، شکست 2 بر یک را در ورزشگاه خانگی اش تجربه کرد. این در حالی است که 10 بازی دیگر برای سیتی در لیگ برتر مانده‌ و ممکن است تعداد باخت‌ها بیشتر شود.

سیتی از فصل 2009 - 2010هرگز هر دو دیدار رفت و برگشت داربی منچستر را نباخته بود. آن زمان سر الکس فرگوسن هدایت یونایتد را بر عهده داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала