Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید قصد فروش اشرف حکیمی را ندارد

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال رئال مادرید حاضر نیست مدافع کناری مراکشی خود را به بورسیادورتموند بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «مارکا»، باشگاه رئال مادرید قصد ندارد مدافع مراکشی خود را به بورسیا دورتموند بفروشد. این درحالیست که زنبورها امیدوارند در پایان فصل او را از تیم اسپانیایی به صورت قطعی به خدمت گیرند. اشرف حکیمی که از سال 2018 برای بورسیا دورتموند آلمان به عنوان بازیکن قرضی بازی می کند، با رئال مادرید قرارداد قطعی دارد.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اشرف حکیمی: همیشه رویایم بازی کردن در رئال بوده است

حکیمی 21 ساله که محصول آکادمی رئالی هاست، در فصل جاری در 25 بازی به میدان رفته که سهم این حضور 3 گل زده و 10 پاس گل بوده است. وی از سال 2016 تاکنون در 28 بازی برای تیم ملی مراکش حضور یافته که 2 گل زده است. این مدافع مراکشی در دیدار تیمش برابر مونشن گلادباخ  توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. این سومین گل فصلش در بوندسلیگاست. اشرف در پایان فصل به رئال برمی گردد و رقیبی جدی برای کارواخال خواهد بود. دورتموند در این بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

در حال حاضر، رئال مادرید با وجود بازیکنانی همچون مودریچ 34 ساله، سرخیو راموس 33 ساله، کریم بنزما 32 ساله، مارسلو 31 ساله و گرث بیل، تونی کروس و ناچو که هر سه 30 ساله هستند، ترکیب پا به سن گذاشته‌‌‌ای دارد، از این رو مدیران این باشگاه اسپانیایی به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم در کوتاه‌مدت هستند و قصد دارند میانگین سنی تیم خود را با جذب بازیکنان جوان، پایین بیاورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала