Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانه و دی‌بروینه، آماده بازی برابر رئال مادرید+عکس

© REUTERS / Phil Noble Игроки команды "Манчестер Сити" перед судьей Кевином Френдом на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Игроки команды Манчестер Сити перед судьей Кевином Френдом на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لروی سانه و کوین دی‌بروینه به تمرینات سیتی اضافه شدند و مشکلی برای بازی با آرسنال نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی بامداد پنجشنبه میزبان آرسنال در ورزشگاه امارات خواهد بود و دیدار معوقه این دو تیم برگزار خواهد شد.

سیتی که این روزها نتایج مطلوب کسب نکرده است، مشکلات فراوانی در خط هافبک و حمله دارد.

لروی سانه و دی‌بروینه امروز به تمرینات این تیم اضافه شدند و به نظر می‌رسد که برخی مشکلات این تیم در دیدار با آرسنال حل خواهد شد.

دی‌بروینه که دو بازی سیتی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز به تمرینات این تیم اضافه شد و مشکلی برای حضور برابر آرسنال نخواهد داشت.

سانه که از آغاز فصل به دلیل مصدومیت در تمرینات سیتی حضور نداشت، امروز به تمرینات این تیم اضافه شد تا پپ بتواند به بازیکنان کلیدی تیم استراحت بدهد.

حساب رسمی باشگاه سیتی امروز تصاویری از این دو بازیکن را توییت کرد و انتظار می رود گواردیولا روز سه شنبه و در کنفرانس خبری در مورد آماده‌گی هر دو بازیکن صحبت کند.

سیتی این هفته و پیش از اینکه این تیم برابر رئال مادرید در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، قرار بگیرد، به مصاف تیم‌های آرسنال و برنلی  خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала