Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرنوشت لالیگا در یک ماه آینده مشخص می‌شود، 11 بازی تا قهرمانی

© REUTERSLa Liga
La Liga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، بازی‌هایی دشواری در پیش دارند و هر تیمی که در این بازی‌ها امتیاز بیشتر کسب کند قهرمان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید پس از یک هفته صدر جدول لالیگا را دوباره به بارسلونا واگذار کرد.

کاسمیرو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاسمیرو: این باخت ممکن است به قیمت از دست‌دادن لالیگا تمام شود

این تیم پس از باخت برابر رئال بتیس و 11 بازی باقی مانده به پایان لالیگا، در رده دوم جدول قرار گرفت تا تیم ستین با دو امتیاز بیشتر و گول زده بهتر همچنان مدعی اصلی قهرمانی خوانده شود.

هر دو تیم اما بازی های دشواری برای رسیدن به مقام قهرمانی در پیش دارند و هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

بارسلونا دو بازی مهم و دشوار در برابر اتلتیکو مادرید و سویا در ورزشگاه نیوکمپ دارد که احتمال از دست دادن امتیاز در آن دیده می‌شود.

رئال اما در برنابئو به مصاف ختافه و رئال سوسیداد باید برود، دو تیمی که هر دو توانایی شکست دادن شاگردان زیدان را دارند. این تیم یک بازی نسبتاً دشوار دیگر نیز دارد و باید برابر اتلتیکوبیلبائو که بارسلونا را از کوپا حذف کرد، در سن مامس بازی کند.

رئال مادرید از 11 بازی باقی مانده، 6 بازی در خانه و 5 بازی بیرون از خانه دارد. این تیم باید در ورزشگاه برنابئو به مصاف تیم های ایبار، والنسیا، مایورکا، ختافه، آلاوز و ویارئال برود. شاگردان زیدان در خارج از خانه برابر تیم‌های رئال سوسیداد، اسپانیول، بیلبائو ، گرانادا و لگانس قرار خواهند گرفت.

 بارسلونا اما در ورزشگاه نیوکمپ از تیم‌های لگانس، اتلتیکومادرید، اتلتیکو بیلبائو، اسپانیول و اوساسونا میزبانی خواهد کرد و مهمان تیم‌های مایورکا، سویا، سلتا، ویارئال، وایادولید و آلاوز خواهد بود.

با این حال هر تیمی که در بازی‌های آینده امتیازات بیشتر کسب کند، بدون شک قهرمان لالیگا خواهد شد و بارسلونا به توجه به این که در بازی‌های دشوار از امتیازات میزبانی برخوردار است، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала