Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به کهکشانی‌ها؛ کورتوا دیدار با سیتی را از دست داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کورتوا
کورتوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه بان بلجیمی رئال مادرید در بازی مقابل رئال بتیس دچار مصدومیت شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس»، تیبو کورتوا، دروازه بان بلجیمی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا دچار مصدومیت از ناحیه کشاله شده و دیدار حساس کهکشانی ها مقابل منچسترسیتی انگلیس در ورزشگاه اتحاد را از دست خواهد داد. کورتوا به احتمال زیاد دو بازی آینده رئال مادرید را از دست می دهد.

مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادامه بدشانسی‌های رئال‌مادرید؛ مارسلو و کورتوا مصدوم شدند

سفیدپوشان جمعه در مقابل ایبار در ورزشگاه برنابئو قرار خواهند گرفت و سه شنبه هفته آینده در دور برگشت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد بازی می کنند. رئال مادرید پس از شکست دو بر یک در دور رفت در برنابئو باید در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد، نتیجه را برگرداند. مصدومیت جدید کورتوا باعث خواهد شد تا آلفونس آرئولا دروازه بان فرانسوی که به صورت قرضی از پی اس جی راهی رئال مادرید شده، در ترکیب قرار بگیرد.

آخرین باری که کورتوا روی نیمکت نشست به شکست چهار بر سه مقابل سوسیه داد در جام حذفی برمی گردد و بعد از آن در شش بازی پیاپی در ترکیب اصلی قرار گرفت. رئال مادرید با نتیجه دو بر یک مقابل بتیس شکست خورد اما کورتوا نمایش خوبی داشت و با حرکت خوبی که روی شوت نبیل فکیر داشت، جلوی دریافت گل‌های بیشتر را گرفت.

همچنین مارسلو نیز که در دیدار مقابل رئال بتیس دچار مصدومیت شده بود قطعا دیدار مقابل ایبار را از دست خواهد داد و حضورش در مقابل سیتیزن ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала