Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاراتیچی: بازی کرد پشت درهای بسته غم انگیز است

© Photo / CR7 / CR7علت عملکرد ضعیف رونالد در یوونتوس چیست؟
علت عملکرد ضعیف رونالد در یوونتوس چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو پاراتیچی مدیر یوونتوس گفت در حالی که از تصمیمات غافلگیرانه مائوریزیو ساری حمایت می‌کند، بازی کردن در پشت درهای بسته "عجیب و غم انگیز" است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس تحت فشار قراردارد تا این بازی هفته گذشته به جای بازی پشت درهای بسته به تعویق بیفتد اما اپیدمی ویروس کرونا به سرعت افزایش یافت و اکنون تمام مسابقات سری آ در این شرایط قرار دارد.

پارتیچی می‌گوید: "بازی کردن فوتبال در این شرایط کمی عجیب و غم انگیز است، برای هواداران و بازیکنان ناراحت کننده است، زیرا رویدادی شبیه به این است که تمام هفته منتظر می‌شوند تا از آن لذت ببرند. این همه کمی غم انگیز است."

او افزود: "ما دیروز در ورزشگاه خالی تمرین کردیم تا به اوضاع عادت کنیم، اما صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم که واقعاً بتوانیم به آن عادت کنیم."

به احتمال فراوان فصل سری آ بعد از نشست اضطراری روز سه شنبه با تیم‌های لیگ سری آ، FIGC، انجمن بازیکنان و وزیر ورزش متوقف می‌شود.

پاراتیچی اضافه کرد: "موضع ما این است که یوونتوس به آنچه مقامات اعلام می‌کنند احترام می‌گذارد. همه ما دوست داریم بازیکنان در شرایط مختلف بازی کنند، اما همه ما می‌دانیم که این شرایط است و باید با مسئولیت پذیری رفتار کنیم تا اطمینان حاصل شود که در سریعترین زمان ممکن می‌گذرد. ​​"

پاراتیچی در مورد برخی از گزینه‌های مائوریزیو ساری در این شب سؤال شد، میرالم پیانیچ و پائولو دیبالا را کنار گذاشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала