مقایسه رژیم غذایی پوتین و ترامپ

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر مقایسه رژیم غذایی پوتین و ترامپ
 مقایسه رژیم غذایی پوتین و ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصان مشخص نمودند که روسای جمهور روسیه و ایالات متحده کدام نوع غذا های را روزانه مصرف می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  El Confidencial متخصصان انستیتوت پزشکی اروپا رژیم غذایی ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، دونالد ترامپ ، رهبر ایالات متحده ، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا را با هم مقایسه نمودند.

مطابق با داده‌های سازمان بهداشت جهانی در روسیه و آلمان سطح چاقی 25,7 درصد، در آمریکا 37,3 درصد و در اسپانیا 27,1 درصد است. به نوشته نشریه نامبرده، ولادیمیر پوتین در سن 67 سالگی در وضعیت بسیار خوب فیزیکی قرار دارد که حسادت دیگران را برمی انگیزد.در فهرست غذایی روزانه او، گوشتی که در زمان روزه پخت می شود، ماهی چرب و بی چرب، میوه، سبزیجات و تخم‌مرغ و حبوبات وجود دارد.  رئیس جمهور از نوشیدن الکل پرهیز می‌کند اما در مراسم در صورت ضرورت از شراب و یا آبجو استفاده می کند.

 پوتین راز  جوانی وطول عمر را به اشتراک گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
پوتین راز جوانی و دیر زندگی کردن را به اشتراک گذاشت

صبحانه پوتین از تخم مرغ (بصورت املت یا خام)، میوه و حبوبات، «کاشای گرچکا» ( نوعی شیربرنج) با عسل آلتای تشکیل شده است. غذای شب پوتین از مواد لبنی شیرین و ترش تشکیل شده و معمولا وعده غذایی سبک است.  ورزش منظم ، شنا، رزمی،اسکی و هاکی به رئیس جمهور روسیه کمک می‌کند وضعیت جسمانی خوبی داشته باشد.

دونالد ترامپ در سن 73 سالگی با مشکل کلسترول مواجه است.  رئیس جمهور آمریکا دوستدار «فست فود» است. لیست غذایی او شامل همبرگر و ساندویچ پنیر و تخم مرغ، گوشت بیکن و سس، بال های سوخاری و کچالوی سرخ کرده و پیتزاست.

رئیس جمهور آمریکا هر چند نوشابه‌های الکلی نمی نوشد، اما نوشیدن کوکاکولا لایت با طعم قهوه و نوشیدنی شکلات را دوست دارد.  در حال حاضر ترامپ ورزش نمی کند، هر چند در دوران جوانی بیسبال و فوتبال از ورزش های مورد علاقه او بود.

آنگلا مرکل به غذاهای آلمانی و ساسج و پوره کچالو، فوندوی پنیر و بیر علاقه دارد. اما برای غذای شب سبزیجات را ترجیح می‌دهد.  مرکل در سن 65 سالگی اسکی فضایی و الپتیکال را دوست دارد و گاهی پیاده‌روی می‌کند.

پدرو سانچس، نخست وزیر اسپانیا از تغذیه مدیترانه ای پیروی می‌کند.  او مقدار زیادی سبزیجات، کاهو و گوشت و ماهی گریل‌شده می خورد. نخست وزیر 48 ساله صبحانه خوبی می خورد، آب زیادی می نوشد و از نوشابه های الکلی، شراب را ترجیح می‌دهد. او سه بار در هفته ورزش می کند و تمرینات ورزشی را با دوش و بایسکل سواری هماهنگ می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала