Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکام مشتری کاپیتان سیتی شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید سیلوا
دیوید سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آمریکایی اینتر میامی که مالکیت آن بر عهده دیوید بکام است، تصمیم دارد پیشنهادی را برای جذب داوید سیلوا ارائه کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی استار»، داوید سیلوا در پایان این فصل به یک دهه حضورش در تیم منچسترسیتی خاتمه خواهد داد و هنوز مقابل نام تیم آینده او یک علامت سؤال قرار دارد. محتمل‌ترین گزینه برای داوید سیلوای 34 ساله حضور در لیگ MLS است. دیوید بکام تمایل زیادی دارد یک ستاره بزرگ از لیگ برتر را به خدمت بگیرد و اینترمیامی مشتری جدی سیلوا به شمار می‌آید.

تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تیاگو سیلوا و مسی؛ عاشق و معشوقی که می‌توانند در بارسا به هم برسند

البته باشگاه هم‌خانواده منچسترسیتی یعنی نیویورک‌سیتی هم دیگر مشتری جدی سیلوا است که باید دید او کدامیک را انتخاب خواهد کرد. سیلوا پیش از این به نیویورک لینک شده بود که باشگاه خواهر منچسترسیتی نیز به حساب می آید اما بکام از توانایی های خود برای ترغیب این بازیکن به پیوستن به تیم خود استفاده کرده است. گفته می شود مدیران میامی مذاکراتی را نیز با این بازیکن 34 ساله انجام داده اند و امیدوار هستند که بتوانند در تابستان او را برای پیوستن به لیگ آمریکا متقاعد کنند.

دیوید بکام در ماه های اخیر تلاش های زیادی برای بهبود شرایط باشگاه خود کرده است. اینتر میامی که اولین فصل حضور خود در رقابت های لیگ حرفه ای آمریکا ( ام ال اس ) را پشت سر می گذارد بارها و بارها تیتر رسانه های اروپایی بوده و مذاکراتی را با بسیاری از بازیکنان مطرح انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала