Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی و لیورپول در پی جذب مسی اردنی + عکس

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

 دو باشگاه مشهور فوتبال لیگ برتر انگلیس برای جذب ستارۀ اردنی باشگاه آپوئل قبرس با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسکای اسپورت»، دو باشگاه مشهور فوتبال جزیره برای به خدمت گرفتن ستارۀ اردنی باشگاه آپوئل قبرس جنگ دیدنی دارند. عملکرد درخشان موسی التاماری ستاره 22 ساله تیم ملی اردن و باشگاه آپوئل قبرس در این فصل از رقابت‌های باشگاهی و ملی باعث شده تا دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول برای جذب این بازیکن رقابت گسترده ای با هم داشته باشند.

صدرنشین لیگ جزیره در راه خرید التاماری باید با منچسترسیتی رقابت کند چون آنها نیز از مدت ها قبل برای خرید این بازیکن آینده دار اردنی تلاش هایی را آغاز کردند. لیورپول اکو یکی از رسانه های محلی بندر جنوبی انگلیس در گزارشی با اشاره به این که بعد از سردار آزمون حالا سران سرخ پوشان لندن و استعدادیاب‌های این باشگاه به یورگن کلوپ توصیه جذب موسی التاماری ملقب به مسی اردن را داده اند.

View this post on Instagram

A post shared by Mousa Tamari (@mousa_tamari_13) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала