احتمال ابتلای فرمانده ارشد ارتش آمریکا به ویروس کرونا

© AFP 2023 / Riccardo Savi/Getty Images for Concordia Summitاحتمال ابتلای فرمانده ارشد ارتش آمریکا به ویروس کرونا
احتمال ابتلای فرمانده ارشد ارتش آمریکا به ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مقام ارشد ارتش آمریکا اعلام کرد، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در اروپا و چندین تن از کارمندان او احتمالا در کنفرانسی که به تازگی برگزار شد، به کروناویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، راین مک‌کارتی، عضو غیرنظامی ارشد پنتاگون در صحبت با نشریه The Hill گفته است که جنرال کریستوفر کاولی، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در اروپا و چندین کارمند دیگر "احتمالا در کنفرانس اخیر در معرض ابتلا به ویروس کرونا نوع COVID-19 قرار گرفته‌اند.

رایان مک کارتی، این باره خاطر نشان ساخت که در استناد به پروتکل‌های پیشنهادی، فرمانده نیروهای این کشور در آمریکا و دیگران که احتمال ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا وجود دارد، در قرنطینه اختیاری قرار گرفته و از راه دور به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل می‌کنند.

 شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 700 تن فراتر رفت  - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 700 تن فراتر رفت

این در حالی است که روز دوشنبه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به 722 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 26 نفر افزایش یافت.

گفته می‌شود که ویروس کرونا در 35 ایالت از 50 ایالت آمریکا مشاهده شده است.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. شمار کشور‌های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از 95 کشور رسیده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون بیش از 105 هزار مورد و مرگ و میر ناشی از آن به بیش از4 هزارمورد بوده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала