شناسایی منبع احتمالی پخش کرونا در امریکا

© AP Photo / Elaine Thompsonشناسایی منبع احتمالی پخش کرونا در امریکا
شناسایی منبع احتمالی پخش کرونا در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشست مدیران شرکت بیوتکنولوژی و دارویی امریکایی بیوژن در بوستون می تواند به منبعی برای پخش ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تبدیل شود.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا به ۴۷۰ نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا به ۴۷۰ نفر رسید

به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال درباره منبع گسترش کرونا ویروس در امریکا اعلام کرد: نشست مدیران شرکت بیوتکنولوژی و دارویی امریکایی بیوژن در بوستون می تواند به منبعی برای پخش ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تبدیل شود و بخاطر وجود کرونا در برخی از شرکت کنندگان این نشست، بیش از 20 نفر می توانند به این ویروس آلوده شوند.

حدود 175 مدیر شرکت بیوژن که در نقاط مختلف امریکا و جهان کار می کنند در یک نشست راهبردی در تاریخ 26 تا 27 فیبروری در بوستون شرکت کردند. هفته گذشته برخی از شرکت کنندگان در این رویداد با مراجعه به پزشکان اعلام کردند، که دارای علائمی مانند آنفلوآنزا هستند. پس از آن کرونا در آنها تشخیص داده شد، از جمله یکی از مدیران ارشد این شرکت که نام وی اعلام نشد. به همه حاضران در این رویداد دستور داده شده است كه حداقل 14 روز در خانه بمانند.

بر این اساس، ایالت ماساچوست با 32 مورد ابتلا بیشترین مبتلایان را داشته که ممکن است به خاطر این نشست باشد و همچنین دو مورد در ایندیانا، پنج مورد در کارولینای شمالی و یک مورد در فلوریدا ثبت شده است که گسترش همه ای این موارد می تواند از این نشست باشند.

یادآوری می کنیم، که تاکنون در روسیه 20 مورد ابتلا به کرونا ویروس رسما ثبت شده است، دو مورد آن مربوط به شهروندان چینایی است که بهبود یافته اند، 17 مورد مربوط به شهروندان روسی که از ایتالیا برگشته اند و دیگری مربوط به یک ایتالیایی است که به روسیه وارد شده بود.

در افغانستان هم تا اکنون هفت مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

شایان ذکر است، که در تاریخ 31 دسامبر 2019، مقامات چین از شیوع سینه بغل در ووهان خبر دادند. عامل ایجاد کننده مریض نوع جدیدی از کرونا ویروس است که نام رسمی آن Covid-2019 است. براساس آخرین، بیش از 107 هزار نفر آلوده شده اند، 3650 نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала