Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو و کورتوا دیدار حساس برابر سیتی را از دست دادند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا و مارسلو به علت مصدومیت دو بازی آینده رئال مادرید مقابل ایبار و منچسترسیتی را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس»، تیبو کورتوا و مارسلو در دو دیدار پیش رو رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهند داشت. دروازه بان بلژیکی و مدافع برزیلی برابر ایبار و منچستر سیتی بازی نمی کنند. بیانیه کادر پزشکی رئال مادرید نشان می دهد که هر دو بازیکن در دو بازی آینده حضور نخواهند داشت.

مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادامه بدشانسی‌های رئال‌مادرید؛ مارسلو و کورتوا مصدوم شدند

 مدافع چپ و دروازه بان رئال مادرید در بازی مقابل بتیس در ویامارین از زمین خارج شد. کوراتوا در دیدار برابر رئال بتیس دچار آسیب دیدگی شد و تست های پزشکی نشان دادند او مشکل عضلانی دارد. دروازه بان مادرید احتمالا تا دو هفته از میادین دور باشد و پس از فیفا دی بتواند تیمش را همراهی کند. او همچنین برابر والنسیا بازی نخواهد کرد.

نبود کورتوا و مارسلو شرایط را برای رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل سیتی سخت خواهد کرد. شاگردان زین الدین زیدان در دیدار رفت و در خانه 2 بر یک مغلوب تیم پپ گواردیولا شدند و هفته آینده باید حداقل پیروزی 2 بر صفر را در ورزشگاه اتحاد به دست آورند تا به یک چهارم نهایی صعود کنند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала