در چین به غیر از ووهان، هیچ واقعه ابتلا به کرونا دیده نشده است

© REUTERS / Kim Kyung-Hoon در چین به غیر از ووهان، هیچ واقعه ابتلا به کرونا دیده نشده است
 در چین به غیر از ووهان، هیچ واقعه ابتلا به کرونا دیده نشده است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تمام خاک چین به غیر از ووهان،هیچ مورد جدید از عفونت به کروناویروس، کشف نشده است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به آمار کمیته دولتی بهداشت چین، در این کشور به غیر از «ووهان» هیچگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت نرسیده است.

در این گزارش آمده است: « طی روز 9 مارچ فقط دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسید که از خارج از کشور وارد شده است. یک مورد وارداتی کرونا در پکن و یک مورد در گانچو به ثبت رسیده است. تعداد کل مبتلایان وارداتی به 69 نفر رسیده است.

روز 7 مارچ در سراسر چین 44 مورد ابتلا به ثبت رسید که 41 مورد آن در شهر هوبئی – ووهان می باشد.

 در مسکو چند مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس ثبت شد - اسپوتنیک افغانستان
در مسکو چند مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس ثبت شد

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در 104 کشور به بیش از 110 هزار نفر افزایش یافته است. از این تعداد 81 هزار نفر در چین  هستند و فوتی های چینی 3136 نفر اعلام شدند و تعداد 60 هزار نفر بهبود یافتند.

سخت ترین وضعیت کرونایی در ایتالیا مشاهده می شود که تعداد مبتلایان به 9100 نفر افزایش یافته است که 463 نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند. در روسیه تعداد 20 نفر  مبتلا به این ویروس شدند.

بر طبق آمار داخلی ایران، تا کنون 2394 نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته‌اند و تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس 595 نفر است که با احتساب آمار گذشته، در مجموع به 7161 نفر می‌رسد. در 24 ساعت گذشته 43 نفر جان خود را از دست داده‌اند که مجموع فوتی‌ها به 237 نفر می‌رسد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала