Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای موفقیت برعلاوه خواستن به تلاش نیاز داریم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از دیدار حساس تیمش برابر اتلتیکو مادرید، در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های لیورپول و اتلتیکو مادرید، امشب (چهارشنبه) دیدار برگشت خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهند کرد.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی سرخ‌ها در پیامی به هواداران پیش از این دیدار گفت:

"داستان تیم ما در هفته ها، ماه ها و حتی فصول اخیر این بوده که وقتی با چالشی روبرو می شویم، از جای خود برمی خیزیم و با تمام وجود می جنگیم. ذهنیت ما به گونه ای نیست که از کسی انتظار داشته باشیم یا هدیه ای بخواهیم. هرچه گروه فعلی بازیکنان به دست آورده اند، چیزی بوده که برای آن جنگیده و تصاحب کرده اند. ما خودمان، مبارزان اصلی هستیم. فرصت، یک فشار است که ما را رو به جلو هدایت می کند. این تنها چیز مثبت در چنین لحظاتی است."

سرمربی لیورپول ادامه داد:

"باید راجع به کیفیت اتلتیکو مادرید صحبت کنم زیرا برای آن ها احترام زیادی قائلم ولی در همین حین، نمی توانیم کیفیت تیم خود را نادیده بگیریم. این بسیار اهمیت دارد. ما در تیم استعداد، میل و اشتیاق، انرژی و خودباوری داریم. می دانیم اگر شدت بالای فوتبال خود را در زمین به نمایش بگذاریم، می توانیم داستان را با قلم خودمان بنویسیم. بازیکنان کلاس جهانی در لیورپول داریم و من مفتخرم که بگویم مردان کلاس جهانی در اینجا داریم. در واقع آن ها را با هیچکس عوض نمی کنم. اکنون مهم ترین مسئله این است که یک وظیفه پیش رو داریم و باید آن را به سرانجام برسانیم. حتی برای یک لحظه نباید به دستاوردهای قبلی فکر کنیم. چیزها زمانی اتفاق می افتند که شما آن ها را رقم زنید. پس در بازی امشب ما باید اتفاقات را رقم بزنیم. به خاطر اینکه قبلا از این شرایط عبور کرده ایم، نمی توان گفت امشب هم موفق خواهیم شد. باید خودمان اتفاقات را با عملکرد و کمک جو ورزشگاه رقم بزنیم".

کلوپ تصریح کرد:

 "شاید هرکس که به آنفیلد می آید، راجع به موقعیت های قبلی در این ورزشگاه در شب های اروپایی فکر کند و این جالب است ولی باید این ذهنیت را داشته باشد که می خواهم آن شب ها دوباره تکرار شوند. پس بازیکنان و هواداران، باید آن حس های گذشته را به یاد آورده و برای تجربه مجدد آن حس، تلاش کنند. سخت کوشی و تشویق بی امان هواداران، چیزی بود که در مادرید تجربه کردیم. حال نوبت ماست. باید شدید تر از بازی رفت ظاهر شویم و همه ما باید این کار را انجام دهیم. هواداران مان باید با شور و اشتیاق فراوان، سر و صدا ایجاد کنند و این جالب خواهد بود. بازیکنان نیز باید متمرکز، آماده و تشنه کسب موفقیت باشند. پس همه چیز باید آماده انجام وظیفه باشد. نیاز نیست تاکید کنم که اما و اگرها را باید کنار گذاشت. باید در جایگاه و در زمین، فقط تلاش کنیم و شبی خاص را رقم بزنیم. خواستن یک چیز، تنها کافی نیست. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید مجددا قدرت خود را ثابت کنیم. باید سخت کوش باشیم تا موفق شویم."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала