روسیه پیروزی در جنگ نفت را پیش بینی کرد

© AP Photo / Hasan Jamali روسیه پیروزی در جنگ نفت را پیش بینی کرد
 روسیه پیروزی در جنگ نفت را پیش بینی کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بودجه روسیه با قیمت پایین تر از بودجه عربستان سعودی تعیین شده است، اما هر دو کشور از پیش فرض های شان فاصله دارند.

به گزارش اسپوتنیک، گریگوری برزکین، تحلیگر آر بی سی اعلام کرد: بودجه روسیه با قیمت پایین تر نفت نسبت به بودجه عربستان سعودی تعین شده است، اما هر دو کشور از پیش فرض‌هایشان فاصله دارند.

به گفته آندری پولیشوک، تحلیلگر رایفایزن بانک، برای عربستان سعودی بهترین قیمت نفت 70 دالر در هر بشکه است.

 در عین حال، بودجه روسیه با قیمت پایین تر نفت یعنی در حدود 40-42 دالر در هر بشکه بسته شده است که برای بودجه عربستان سعودی این قیمت حدود 80-85 دلار در هر بشکه بوده است. این متخصص گفت: "می خواستند حداقل قیمت ها را در منطقه بین 60 تا 70 دالر برای هر بشکه حفظ کنند."

وی همچنین معتقد است که به دلیل کاهش ارزش پول، عربستان سعودی قادر به افزایش درآمدهای بودجه خود نخواهد بود، زیرا این کشور به شدت به واردات وابسته است و پرداخت ها به وارد کنندگان به دالر انجام می شود.

 آمریکا در برابر بی‌ثباتی در بازارهای نفت مقابله می کند - اسپوتنیک افغانستان
آمریکا در برابر بی‌ثباتی در بازارهای نفت مقابله می کند

رومان روماشفسکی، مدیر مالی وی آر بانک گفت: با وجود تفاوت رویکردهای مربوط به بودجه، هر دو کشور از پیش فرض‌هایشان دور هستند. به گفته وی، روسیه در سالهای اخیر برخلاف عربستان سعودی، روی حداقل کردن بدهی های عمومی تمرکز کرده است.

ویرا کانونوا، کارشناس در انستیتوی مطالعات استراتژیک یکپارچه، خاطرنشان می کند که اصل در سیاست بودجه روسیه این است که کسری بودجه رخ ندهد و این باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

ییش از این دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: اقتصاد روسیه حاشیه ایمنی لازم را برای زنده ماندن بی ثباتی در بازار نفت دارد. به گفته وی، کاهش تقاضا از قبل پیش بینی شده بود.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала