Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میترسیم و به ایتالیا نمیرویم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال ختافه اسپانیا
تیم فوتبال ختافه اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال ختافه اسپانیا حاضر نیست روی سلامتی بازیکنان خود ریسک کند و برای تقابل با اینتر در لیگ اروپا به ایتالیا سفر کند.

به گزارش اسپوتنیک، به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا به خصوص منطقه لُمباردی در وضعیت بحرانی به سر می برد. در ایتالیا بیش از 10 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 631 نفر جان خود را از دست داده اند.

دیدار اینتر-ختافه با نظر یوفا قرار است پشت درهای بسته برگزار شود. با توجه به شیوع وسیع ویروس کرونا در شهر میلان و لغو شدن پروازها بین ایتالیا و اسپانیا، رئیس باشگاه ختافه اعلام کرد آنها در دیدار پنج شنبه با اینتر حاضر نخواهند شد. به نقل از وبسایت گل؛ آنخل تورس رئیس باشگاه ختافه گفت:

"حتی اگر ما را بازنده اعلام کنند، این موضوع را می پذیریم اما هرگز به ایتالیا سفر نخواهیم کرد.

از یوفا درخواست کردیم بازی در جایی به غیر از میلان برگزار شود. از فدراسیون فوتبال اسپانیا هم خواستیم به ما کمک کند تا بازی لغو شود. اگر تا فردا شرایط تغییر نکند، ختافه به سمت ایتالیا نخواهد رفت. نمی خواهیم وارد مرکز ویروس کرونا شویم. مجبور به انجام این کار نیستیم. اگر بازنده شویم، هیچ اشکالی ندارد. نمی خواهم روی سلامتی حتی یک نفر از اعضای ختافه ریسک کنم. می خواهیم بازی انجام شود و همچنان نسبت به این دیدار بسیار خوشبین هستیم اما اگر شرایط عوض نشود، موضع ما تغییر نخواهد کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала