Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا خواهان تمدید قرارداد دراز مدت با یونایتد

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا آماده است تا قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کند؛ این در حالی است که زمزمه‌های خروج وی از اولدترافورد شنیده شود.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال ماه ها شایعات در مورد آینده پوگبا، انتظار می رفت که ملی‌پوش تیم فرانسه قبل از شروع فصل آینده اولدترافورد را ترک کند در حالی که او وارد دو سال پایانی قراردادش می‌شود.

با این حال، اسپورت میل ادعا می‌کند که پوگبا آینده طولانی مدت خود را در یونایتد می بیند و از ماندن خوشحال است و وی راضیست حتی قرارداد فعلی خود را تمدید می کند.

پایان فصل یونایتد، به ویژه در صورت واجد شرایط بودن باشگاه و صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، احتمالاً تابستان امسال تأثیر قابل توجهی در تصمیم نهایی پوگبا خواهد داشت.

رئال مادرید و بارسلونا هر دو به عنوان مقصد احتمالی پوگبا شناخته می‌شدند.

این بازیکن 26 ساله که فصلش به دلیل آسیب دیدگی جدی دچار اختلال شده است، مصمم است تا ارزش واقعی خود را اثبات کند و معتقد است که هنوز هم می تواند در دوره موفقیت یونایتد نقش اصلی را ایفا کند.

پوگبا از تأثیر برونو فرناندز بر تیم اوله گونار سولسشایر بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است و معتقد است که او می تواند یک همکاری خط میانی هیجان انگیز با پسر جدید پرتگالی ایجاد کند.

در اولدترافورد یک اعتقاد گسترده وجود دارد که پوگبا می خواهد تابستان امسال را ترک کند، اگرچه هافبک هرگز به طور علنی از تمایل خود برای ترک باشگاه صحبت نکرده است. با این حال، مینو ریولا نماینده وی در گذشته اعتراف کرده است که موکل وی ممکن است انتقال به تیمی دیگر را ترجیح دهد.

با ورود پوگبا به دو سال پایانی قراردادش، یونایتد قصد داشت تابستان امسال پیشنهادها را برای او گوش دهد تا از سناریو از دست دادن ارزان بازیکنی که برای که با مبلغ رکوردی 89 میلیون پوند در سال 2016 به خدمت گرفتندجلوگیری کنند.

اما خبر خوش بینی پوگبا ممکن است یونایتد را به تجدید نظر در بیاورد و این باعث می شود زمینه مذاکرات در مورد توافق جدید باز شود.

پوگبا قبلاً در حدود 300،000 پوند در هفته در یونایتد حقوق دریافت می کرد، اما با توافق جدید می توان درآمد 400،000 پوند در هفته را بدست آورد.

پوگبا این هفته تمرین کرده است و می تواند در بازی پنجشنبه لیگ اروپا در لیگ اروپا برای دال  مقابل لاسک اتریش در دسترس باشد. در صورت عدم موفقیت وی، او امیدوار است که برای دیدار روز یکشنبه لیگ برتر در تاتنهام به میادین برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала