Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آتالانتا 4 – والنسیا 3؛ شگفتی کامل شد، صعود نماینده شایسته ایتالیا با تحقیر خفاش‌ها+عکس

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آتالانتا با شکست والنسیا در ورزشگاه مستایا، جواز حضور در جمع هشت تیم برتر اروپا را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آتالانتا امشب در ورزشگاه مستایا و در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان والنسیا بود و این تیم را در خانه با نتیجه 3-4 شکست داد.

این تیم ایتالیایی در مجموع با نتیجه 4-8 موفق به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد و برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه چنین اتفاقی رقم خورد.

در این دیدار والنسیا برای والنسیا کوین گامیرو در دقایق 21 و 50 و فران تورس در دقیقه 67 برای خفاش‌ها گولزنی کردند و گول‌‎های آتالانتا را یوسیپ ایلیچیچ در دقایق 3 پنالتی، 43 پنالتی ،71 و 82  به ثمر رساند.

این در حالی‌ست که دیدار برگشت دو تیم با نتیجه 1-4 به سود شاگردان گاسپرینی به پایان رسیده بود و این با شایسته‌گی راهی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала