Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوندس‌لیگا هدف جدید کرونا

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال شالکه 04 آلمان Футбол. Лига Европы. Матч "Краснодар" - "Шальке 04"
تیم فوتبال شالکه 04 آلمان  Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Шальке 04 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با گسترش ویروس کرونا، بازی‌های بوندس لیگا مورد تهدید قرار می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه AP در مورد تلاش اروپا برای مهار شیوع ویروس کرونا، فراخوان‌های برای پایان دادن به بقیه فصل بوندس لیگا را به نشر رسانده در حالی‌که این فراخوان‌ها رو به افزایش است.

بازی‌های این هفته در آلمان باید بدون هوادار انجام شود در حالی که به احتمال زیاد همه بازی‌های لیگ دسته دوم نیز در ورزشگاه‌های خالی برگزار می‌شوند.

دیرک زینگلر رییس اتحادیه برلین می‌گوید: "فوتبال بدون مردم برای ما فوتبال نیست".

بعد از این هشت بازی در هر دو بخش فوتبال آلمان باقی مانده است، اما بازی

تیم‌های "ارتسگ‌بیرگ آئو" و "اس‌وی زاندهاوزن" روز شنبه به احتمال زیاد بعد از دیدار تیم میزبان از بازی کنار می‌رود چون که روز پنجشنبه اعلام داشت دو نفر از هوادارانش که در دربی ساکسونی در "دینامو درزدن" حضور داشتند، آزمایش ویروس کرونای شان مثبت بوده است.

رییس "آئو" هلژ لئونارت روز چهارشنبه به خبرنامه dpa گفت: وقتی كه تیمو هاببر بازیکن هانوفر اولین بار در آلمان آزمایش‌اش مثبت برآمد، من فرض كرده‌ام كه ​​بازی برای پایان فصل امكان پذیر نیست."

همچنین چهارشنبه، فدراسیون فوتبال آلمان دو مرحله بعدی را در لیگ دسته سوم به تعویق انداخته است.

فردریک كورتیوس دبیر كل فدراسیون گفت: "ما خودمان را در شرایط استثنایی با تحولات جدید تقریباً هر ساعت می‌یابیم. یک چیز واضح است، سلامتی بالاتر از همه چیز است."

روز پنجشنبه تقریباً 2100 مورد "کووید19" در آلمان تأیید شد که سه نفر در اثر این بیماری جان باختند. ایتالیا از 827 کشته، اسپانیا 55 و فرانسه 48 خبر داده‌اند.

دربی راین روز چهارشنبه بین بوروسیا مونشن گلادباخ و کلن اولین بازی بوندس لیگا بود که در میان این شیوع، بدون هوادار برگزار شد.

مربی گلادباخ ، مارکو رز بعد از پیروزی 2-1 گفت: "این جالب نیست. خوب نیست، فوتبال بدون هوادار، فوتبال مورد نظر ما نیست. "

صدها نفر از هواداران گلادباخ در خارج از ورزشگاه جمع شدند تا تیم خود را از دور تشویق کنند و بعد از آن جشن بگیرند، تا حدودی هدف عدم اجازه حضور در آنها را شکستند.

این در حالیست که هواداران بایرن از فدراسیون خواسته‌اند فوراً همه بازی‌ها فسخ شود و اقدامات فعلی را ناكافی ارزیابی می‌کنند.

فدراسیون پیش از این گفته بود كه بازی دوستانه آلمان مقابل ایتالیا در نورنبرگ در تاریخ 31 مارچ بدون حضور هواداران پیش خواهد رفت.

هورست هلت مدیر ورزشی کلن گفت: "فیفا و یوفا باید از خفا بیرون بیایند و پنهان نشوند. این باعث می‌شود فضای تنفس به همه ما بیفتد."

قرار است باشگاه‌های بوندس لیگا برای یک جلسه عمومی فوق العاده با مقامات فوتبال این کشور برای گفتگو درباره اقدامات در روز دوشنبه برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала