Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فعالیت‌ باشگاه اینترمیلان به صورت کلی به حالت تعلیق در آمد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آنکه آزمایش پزشکی کرونای دنیل روگانی مدافع یوونتوس مثبت اعلام شد، باشگاه اینترمیلان نیز درگیر این بیماری شد.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام باشگاه یوونتوس دنیل روگانی مدافع ملی پوش و 25 ساله این تیم مبتلا به ویروس کرونا شده است از همین رو باشگاه یوونتوس تمهیدات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از این بیماری را بلافاصله انجام داد.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 2 - اینتر 0؛ صدرنشینی دوبارۀ بانوی پیر در سایۀ کرونا + خلاصه بازی

در این بین نیز باشگاه اینترمیلان با توجه به اینکه روز یک‌شنبه در چارچوب هفته بیست و ششم سری‌آ به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد، اعلام کرد تمامی فعالیت‌های این باشگاه در هر زمینه تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق در آمده است و این باشگاه نیز همانند یوونتوس برای گسترش و جلوگیری از این بیماری کارهای لازم را با توجه به پروتکل‌های اعلام شده انجام می‌دهد.

از سوی هم، یوفا رسما مسابقات اینتر-ختافه و سویا- رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را به خاطر جلوگیری از خطرات ناشی از ویروس کرونا به تعویق انداخت. با توجه به این که دولت اسپانیا برای مقابله با این ویروس تمامی پروازها  به ایتالیا را لغو کرده بود، برگزاری این مسابقات به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. در حالی که ختافه از سفر به ایتالیا خودداری کرد، مقامات سویل هم مجوز فرود آمدن هواپیمای  رم در خاک اسپانیا را صادر نکردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала