Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوق ستارۀ یوونتوس در قرنطینه است و به تورین برنمی‌گردد

© AFP 2023 / Dani PozoНападающий "Реала" Криштиану Роналду принимает участие в тренировке на стадионе Сантьяго Бернабеу в Мадриде, 2011 год
Нападающий Реала Криштиану Роналду принимает участие в тренировке на стадионе Сантьяго Бернабеу в Мадриде, 2011 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستارۀ پرتگالی یوونتوس در پی مثبت شدن تست کرونای هم تیمی‌اش دنیله روگانی تصمیم گرفته است که در زادگاهش مادیرا بماند و به ایتالیا بازنخواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا، کریستیانو رونالدو روز گذشته از دولت ایتالیا مجوز پرواز اختصاصی خود به تورین را گرفته بود و انتظار می رفت که در روز پنجشنبه در جلسه تمرینی شرکت کند اما این تمرین لغو شده است و به همین خاطر رونالدو سفرش را لغو کرد. بدین ترتیب او تصمیم گرفته است که خودش را در قرنطینه قرار بدهد.

Футболист Криштиану Роналду позирует в аэропорту Лиссабона  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو برای بازگشت به ایتالیا، قوانین کرونایی را دور می‌زند

بازیکن پرتغالی پس از اتمام بازی اینتر و یوونتوس به مادیرا سفر کرد تا با مادرش دولورس آویرو که دچار سکته شده ملاقات کند و در کنار وی باشد. در همین مدت، کمیته المپیک ایتالیا تصمیم گرفت که همه فعالیت های ورزشی را به علت شیوع ویروس کرونا تا 15 فروردین تعطیل کند و بدین ترتیب یوونتوس به جز بازی هفته آینده مقابل لیون تا چند هفته دیگر بازی نخواهد داشت. اما نکته این جاست که احتمال لغو بازی وجود دارد.

روگانی به کرونا مبتلا شده است و به همین خاطر همه تمریتات یوونتوس تعطیل شده و بازیکنان این تیم نیز در قرنطینه قرار دارند. بازیکن پرتگالی با اجازه باشگاه یوونتوس سه روز مرخصی گرفته بود تا به مادیرا برود اما به نظر می‌رسد که مرخصی وی خیلی طولانی تر باشد. با توجه به تست کرونای مثبت روگانی، کریستیانو فعلا تا مشخص شدن شرایط خود در فونچال در کنار بقیه اعضای خانواده اش خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала