Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا، کرونا، کرونا؛ فوتبال انگلیس بی‌حضور تماشاگران برگزار می‌شود

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمامی دیدارهای فوتبال باشگاهی انگلیس با تصمیم دولت این کشور پشت درهای بسته انجام می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «دیلی استار» انگلیس، با تصمیم دولت انگلیس، اقدامات گسترده ای برای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام خواهد شد. در این راستا، پیکارهای باشگاهی بدون حضور تماشاگر از هفته آینده انجام خواهند گرفت. بر اساس اعلام رسمی اتحادیۀ فوتبال انگلیس، این تصمیم شامل لیگ برتبر و مسابقات دسته‌های پایین‌تر خواهد شد.

The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان
تمدید جلسه کنگره فیفا به خاطر ویروس کرونا

بر اساس تصمیم این اتحادیه، هوادارانی که تکت مسابقات تیم محبوب خود را در اختیار دارند، می‌توانند به صورت مجانی و کسب اعتبار مجازی، از طریق تلویزیون در منازل بازی ها را تماشا کنند. این تصمیم در حالی گرفته شد که چند روز قبل ایتالیا نیز برگزاری مسابقات بدون تماشاگر را مد نظر قرار داد.

ویروس کرونا به مشکل بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده و حالا سازمان بهداشت جهانی نیز آن را به یک بیماری همه‌گیر و جهانی ارتقا داده است. در 24 ساعت گذشته 196 نفر دیگر در ایتالیا جان‌های شان را از دست داند. مجموع قربانیان این ویروس در ایتالیا در حال حاضر به 827 رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала