Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: پارسال شانس داشتیم امسال نه!

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال لیورپول بعد از حذف از لیگ قهرمانان، بدشانسی را عامل ناکامی سرخ پوشان معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «دیلی میل»، لیورپول با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید از صعود به دور بعد بازماند تا مدافع عنوان قهرمانی حذف شود. لیورپول در شبی که خصوصا در طول 90 دقیقه موقعیت های فراوانی را از دست داد، در اوقات اضافی به یکباره دچار افت شده و سه گل دریافت کرد تا 2-3 مغلوب اتلتیکومادرید شده و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد.گ

Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول 2 اتلتی 3؛ آتش‌بازی مردان سمیئونه در آنفیلد

یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی در این خصوص گفت:«نمی‌دانم اتلتیکو مادرید چرا با وجود این همه بازیکنی خوبی که در اختیار دارد با این سبک بازی می‌کند. اتلتیکو مادرید می‌تواند با این بازیکنان فوتبال زیباتری را به نمایش بگذارد اما آنها به دلیلی که من نمی‌دانم عقب می‌نشینند و به فوتبال دفاعی می‌پردازند و تنها به ضد حملات اکتفا می‌کنند. با وجود باخت و ناکامی تیمم، از عملکرد لیورپول بسیار خوشحالم. واقعا بازی کردن با تیمی مثل اتلتیکومادرید بسیار سخت بود».

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌های خود گفت:«چه بسا من بازنده بدی باشم. بازیکنان لیورپول برابر تیمی باکیفیت و در سطح جهانی که تنها به کارهای دفاعی می‌پرداختند تن به شکست دادند. ما در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های خود را روی دروازه حریف خلق کردیم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала