Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020 در آستانۀ تعویق

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا در حال بررسی تعویق یورو 2020 است و به احتمال فراوان این رقابت‌ها سال آینده میلادی برگزار می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس»، سازمان بهداشت جهانی روز گذشته از همه‌گیرشدن ویروس کرونا خبر داد. این خبر یوفا را مجبور می‌کند برای یک سال یورو را به تعویق بیندازد و این بازی‌ها را جون 2021 برگزار کند. در حالی که کمتر از 100 روز به شروع این رقابت‌ها در ایتالیا باقی مانده است، الکساندر شفرین، رییس یوفا باید درباره لغو احتمالی یورو تصمیم بگیرد.

یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رد درخواست تاخیر یک ساله یورو 2020 توسط یوفا

پس از این اتفا رقابت‌های باشگاهی در تمام قاره نیز لغو می شود از جمله مسابقاتی همچون لیگ اروپا و لیگ قهرمانان. مشکل بعدی پیدا کردن تاریخ مناسب برای بازی‌های لغو شده در لیگ‌های مختلف و رقابت‌های اروپایی است. یوفا که قصد داشت ابتدا یورو را در تاریخ مورد نظر برگزار کند اکنون به پذیرفته که یک سال این تورنمنت را به تعویق بیندازد.

اگر این اتفاق رخ دهد کشورهای اروپایی می‌توانند با تعویق بازی‌ها فصل خود را طولانی‌تر کنند و بازی‌ها تا اوایل جولای ادامه داشته باشد. یوفا در آخرین اظهارات خود درباره رقابت‌های یورو2020 اعلام کرده بود با وجود شایعات هنوز هیچ نهاد رسمی‌ای از یوفا خواهان به تعویق افتادن تاریخ برگزاری این رقابتها نشده است.

اکنون رسانه‌ها گزارش دادند که امروز پنج‌شنبه چهار لیگ بزرگ اروپایی، سری‌آ، بوندس‌لیگا، لالیگا و لیگ1 با ارائه درخواستی مشترک به یوفا خواهان به تعویق افتادن یورو2020 خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала