Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو برای بازگشت به ایتالیا، قوانین کرونایی را دور می‌زند

© AFP 2023 / Pedro ZenklФутболист Криштиану Роналду позирует в аэропорту Лиссабона
Футболист Криштиану Роналду позирует в аэропорту Лиссабона  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستارۀ پرتگالی یوونتوس که برای شرکت در مراسم جشن تولد خواهرش به پرتگال سفر کرده، امروز تحت تدابیر ویژه به ایتالیا باز می گردد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، کریتسیانو رونالدو، فوق ستارۀ پرتگالی یوونتوس که با جت شخصی دست به سفر زده، به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در ایتالیا، در شرایط عادی امکان بازگشت را نداشت؛ اما پیش از سفر و با مجوز ویژه، امروز می‌تواند به تورین بازگردد تا در اردوی تیم حضور یابد.

Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر تکان‌دهنده در اروپا: رونالدو در قرنطینه!

البته بعد از حضور در کمپ تیمش، وارد قرنطینه خواهد شد زیرا روز گذشته اعلام شد دنیله روگانی، بازیکن تیم مبتلا به ویروس کروناست. شیوع کرونا در ایتالیا علاوه بر مسابقات داخلی، مسابقات بین‌المللی را هم تحت تأثیر قرار داده است و در همین راستا بازی تیم‌های اینتر و رم به ترتیب مقابل ختافه و سویا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به دلیل محدودیت‌های پروازی اعمال شده میان اسپانیا و ایتالیا لغو شده است.

با این وضعیت مشخص نیست که بازی برگشت تیم‌های یوونتوس و لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه هفته آینده است، طبق موعد مقرر برگزار خواهد شد یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала